  • 1. Data: 2006-08-12 19:49:07
    Temat: Zakończenie działalności a abonament telefoniczny na firmę
    Od: " Mateusz Janiak" <m...@g...pl>

    Witam,
    ze względu na brak zleceń zmuszony jestem zakończyć działalność gospodarczą, a
    do zakończenia umowy na telefon komórkowy jest jeszcze 10 miesięcy.

    Co właściwie najlepiej zrobić? Udawać, że dalej mam firmę i płacić abonament,
    czy się przyznać i rozwiązać umowę? No i najważniejsze pytanie - czy uda się
    wtedy uniknąć jakoś kary finansowej za rezygnację z abonamentu przed czasem?

  • 2. Data: 2006-08-12 20:24:41
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Mateusz Janiak napisał(a):
> [...]
    > wtedy uniknąć jakoś kary finansowej za rezygnację z abonamentu przed czasem?

    W Orange mówią że najlepiej zostawić, wszak nic złego sie nie dzieje, a
    jeśli chcesz formalnie zgłosić ze już nie masz firmy, to przeskakujesz
    na jakiś "cywilny" abonament i kontynuujesz do końca umowy. Jeśli jesteś
    osobą fizyczną, nie prawną, nie masz szans na bezkarne rozwiązanie
    abonamentu przed czasem, chyba, że operator zmieni na Twoja niekorzyść
    Regulamin.

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz