  • 1. Data: 2006-05-05 09:21:09
    Temat: Termin wykonania usługi - problem z datą
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Witajcie!

    Prowadzę działalność gospodarczą i pewna firma zgłosiła sie do mnie z
    zapytaniem ofertowym o wykonanie pewnej usługi. Zapytanie miało datę
    04.04.2006 r. Ja złożyłem ofertę z datą 12.04.2006 r. z podanym terminem
    wykonania usługi 24.04.2006 r. Dostałem zlecenie wykonania usługi - pismo z
    dnia 26.04.2006 r. z informacją, że m.in. akceptują zaproponowany termin.
    Czyli zlecenie de facto zostało wystawione już po zaproponowanym przeze mnie
    terminie wykonania usługi. W takim wypadku jaki termin jest dla mnie
    wiążący? Czy zleceniodawca może odmówić przyjęcia wykonanej usługi powołując
    się na zaproponowana przeze mnie datę?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-05 19:53:03
    Temat: Re: Termin wykonania usługi - problem z datą
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    wiadomości news:445b1373$0$22582$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
    > dla mnie wiążący? Czy zleceniodawca może odmówić przyjęcia wykonanej
    > usługi powołując się na zaproponowana przeze mnie datę?

    umowa jest nieważna, boto jest świadczenie niemożliwe

  • 3. Data: 2006-05-05 20:00:02
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Boombastic wrote:
> [...]
    > Czyli zlecenie de facto zostało wystawione już po zaproponowanym przeze mnie
    > terminie wykonania usługi. W takim wypadku jaki termin jest dla mnie

    Żaden, bo nie doszło do przyjęcia oferty. Art. 66 kc.