    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Termin wykonania usługi - problem z datą
    Date: Fri, 5 May 2006 11:21:09 +0200

    Witajcie!

    Prowadzę działalność gospodarczą i pewna firma zgłosiła sie do mnie z
    zapytaniem ofertowym o wykonanie pewnej usługi. Zapytanie miało datę
    04.04.2006 r. Ja złożyłem ofertę z datą 12.04.2006 r. z podanym terminem
    wykonania usługi 24.04.2006 r. Dostałem zlecenie wykonania usługi - pismo z
    dnia 26.04.2006 r. z informacją, że m.in. akceptują zaproponowany termin.
    Czyli zlecenie de facto zostało wystawione już po zaproponowanym przeze mnie
    terminie wykonania usługi. W takim wypadku jaki termin jest dla mnie
    wiążący? Czy zleceniodawca może odmówić przyjęcia wykonanej usługi powołując
    się na zaproponowana przeze mnie datę?