    From: gloki <gloki@o2o2_usun_o2_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Termin ważności dowodu osobistego
    Date: Fri, 16 Feb 2007 19:44:04 +0100

    Witam,

    Mam pytanie, jak to jest z terminem ważności dowodu osobistego, czy po
    upływie terminu dowód jest już tylko kawałkiem plastiku i nikt nie musi
    go akceptować?
    Bo właśnie zauważyłem, że jakiś czas temu skończył mi się termin
    ważności (był na 5 lat) i natychmiast poleciałem do urzędu miasta złożyć
    formularz do wymiany. Jak złożyłem to stary dowód mi oddali i jak się
    spytałem to powiedziała mi pani, że mogę go sobie używać dopóki nie
    dostanę nowego.
    Pytanie tylko czy wogóle ktoś będzie chciał go przyjmować?

    Teraz przejdę do sedna.
    Czy mogę podpisać umowę zlecenie, do której podałem numer
    przeterminowanego dowodu, czy lepiej się upomnieć żeby wystawiono mi ją
    z jakimś innym dokumentem (np. prawem jazdy)?