  • 1. Data: 2002-02-18 11:20:55
    Temat: Termin realizacji Ksiazeczki mieszkaniowej
    Od: "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl>

    Witam,
    mam takie pytanko. Co prawda jeszcze mnie to bezposrednio nie dotyczy ale
    kto wie. Jakis czas temu oddalem do realizacji ksiazeczke mieszkaniowa (z
    premia gwarancyjna); Pani w okienku poinformowala mnie, ze termin realizacji
    to max.6 tygodni(KM jest zarejestrowana w innym miescie). Zaczynam sie
    niepokoic, ze termin ten nie zostanie dotrzmany (inne KM zostaly
    zrealizowane w 3 tygodnie). Zaczalem sie wiec dowiadywac co wtedy. Pani w
    banku poinformowala mnie, ze wtedy moze TYLKO MONITOWAC inny oddzial o
    pospiech i, ze nie ma NIGDZIE zapisanego terminu w ktorym bank jest
    zobowiazany KM zrealizowac. Czy to prawda?
    Z gory dzieki za odpowiedz.
    Jesli to mozliwe prosze o kopie na priva.
    pozdrawiam,
    --
    ------/\#/\ ..... Tomasz Janisiow