    From: "koment" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Termin odpowiedzi z urzędu na pismo
    Date: Tue, 23 Jan 2007 22:09:11 +0100

    Witam serdecznie!
    Jakiś czas temu pisałem na grupę o problemie z urzędnikami. Pokrótce. 19 grudnia
    2006 złożyłem reklamację odn pewnej sprawy (mam potwierdzenie wpływu do urzędu)
    i po 2 tygodniach poszedłem się zapytać czy sprawa jest rozwiązana -
    dowiedziałem się że osoba która się tym zajmuje jest chora i że mam czekać. 16
    stycznia poszedłem znowu i uzyskałem odpowiedź że tamtego pracownika nadal nie
    ma ale sprawa jest "w toku" i proszą żebym poczekał do dziś (23 stycznia). Moja
    cierpliwość została mocno nadwyrężona bo dzisiaj zamiast odpowiedzi na
    reklamację dostałem listem poleconym pismo mówiące że z powodu choroby
    pracownika moja sprawa zostanie rozwiązana w późniejszym terminie. Nie wskazują
    kiedy i stąd też moje pytanie do Was - czy urząd może tak robić bez żadnych
    konsekwencji? Przez pół roku mam czekać bo ktoś jest chory skoro pisma nie
    kierowałem imiennie do tego człowieka tylko na urząd?

    Czy art 35 i 36 k.p.a już nie obowiązuje? a jeśli obowiązuje to jak to
    wyegzekwować?

    Od razu zaznaczam że w moim piśmie podałem podstawy prawne a urząd posiada całą
    dokumentację niezbędną do rozpatrzenia reklamacji. Podejrzewam że opóźniają to
    wszystko żeby bo by wyszło na jaw że ich pracownik przekombinował i popełnił
    przestępstwo skarbowe.

    Pozdrawiam i czekam na sugestie
    Koment