  • Data: 2002-07-31 15:32:29
    Temat: Telefon
    Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

    Chcialem sie zapisac do pewnej duzej zagranicznej wypozyczalni kaset
    video, i plyt dvd. Przy zapisie poproszono mnie o numer telefonu, a ze
    telefon podaje tylko wybranym i nie mialem zamiaru podawac go tejze
    firmie, poinformowano mnie ze nie moge sie zapisac, pytajac dlaczego, z
    wypowiedzi pracownicy zrozumialem iz ma im to sluzyc do wyegzekwowywania
    wypozyczonych i nieoodanych kaset i plyt.
    Abstrahujac juz od tego ze jest to smieszne, czy mozliwa jest taka
    dyskryminacja...? masz telefon, mozesz sie zapisac, nie masz won nam stad.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %