    From: "Jacek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Tele2 straszy windykacją
    Date: Mon, 21 Jan 2008 10:42:34 +0100

    Babcia miała przez kilka miesięcy telefon z Tele2. Umowę wypowiedziała za
    posrednictwem TP SA (jest potwierdzenie na pismie). Do dnia wygasniecia
    umowy wszystko jest zapłacone co do grosza. Tele2 jednak jakoś nie chce
    pozbywać się klienta i nadal żąda zapłaty za sam nie wiem co, bo wszystkie
    rozmowy są przez TP SA. Wymiana korespondencji odniosła taki skutek, że
    odpisali, iż babcia umowę wypowiedziała ale potem się rzekomo rozmysliła i
    ustnie przez telefon zadeklarowała, że nadal zostanie w Tele2 (tego babcia
    nie pamięta). Byłem ze sprawą u rzecznika praw konsumenta, ale ten, jak
    usłyszal "Tele2" to od razu powiedział, że stosują takie praktyki i mają w
    nosie wszystkie pisma i czekają, aż się klient wystraszy i zapłaci.
    Ostatnio przysłali pismo z firmy ECS Polska, z którego wynika, że babcię
    będą nachodzić windykatorzy itp. Tele2 przekazało dane osobowe do ECS -
    uważam, że bezprawnie.
    Co poradzicie Grupowicze? Jak się zachować?
    Jestem gotów zgłosić do prokuratury gdy zaczną babcię nękać telefonami, czy
    wizytami, ale nie wiem, czy to dobry pomysł.
    Jacek