eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTęczowy aktywista dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna od LGBT" › Re: Re: Tęczowy aktywista Bart Staszewski (w GW+) v. Niedrzwica Duża, Końskowola i Puławy
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Re: Tęczowy aktywista Bart Staszewski (w GW+) v. Niedrzwica Duża,
    Końskowola i Puławy
    Date: Sun, 26 Jan 2020 15:28:00 +0100 (CET)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > A ty myslisz ze dokrecał byle gdzie?

    Raczej nie ale przypadku "aktywistów z hoplem" nawet przerzutki nie
    trzeba by "pewności nie mieć".

    > To nie prawda, twoja prawda jest tak ze dobra jest twoja prawda a
    > wszystko inne trzeba relatywizowac.

    A po co są sądy, prawo i sprawiedliwość? ;-)

    Niby ma być doniesienie do prokuratury. IMHO prokuratura na 60% sprawy
    nie umorzy ale zarzut będzie z "kategorii i mocy" góra sporawej grzywny.
    [ Jak rozumiem byłoby to coś po liniach: grzebanie przy znaku drogowym
    (informacyjnym) i samowolnego zajęcia pasa drogowego].
    Zasadniczo to mogliby mu dość szybko zaproponować "dobrowolne poddanie
    się karze (grzywny 500:2_000 PLN)" a jakby odmówił to mięć argument
    wizerunkowy i podstawę że jak już się Wysokiemu Sądowi dupę zawraca to
    kara _musi_ być wyższa (o ile zostanie orzeczona, IMHO na 70% zostanie).

    --
    A. Filip