  • 1. Data: 2006-04-13 19:01:07
    Temat: Takie pytanie z teorii kpk
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Czy znacie jeszcze jakieś przypadki powrotu z fazy wyrokowania do fazy
    przewodu sądowego w kpk, oczywiście oprócz 409? Zastanawiam się ale nie mogę
    wpaść na nic sensownego. Aha, to tak z czystej ciekawości :)

    --
    PAVEL

  • 2. Data: 2006-04-13 19:13:33
    Temat: Re: Takie pytanie z teorii kpk
    Od: "Kaiser Souza" <k...@W...gazeta.pl>

> [...]
    mogę
    > wpaść na nic sensownego. Aha, to tak z czystej ciekawości :)

    A po co? Ten przepis wszystko załatwia. Można wznowić przewód praktycznie
    zawsze :]

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2006-04-13 19:21:42
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kaiser Souza" napisał
    > A po co? Ten przepis wszystko załatwia. Można wznowić przewód praktycznie
    > zawsze :]

    Ja to wiem, ale wytłumaczę kontekst, mój kolega studiujący teraz prawo,
    dostał takie zadanie domowe, i prosił mnie o podpowiedź bo nie mógł nic
    znaleźć, ja oczywiście mówię mu 409, a on mi na to, że ów ćwiczeniowiec
    powiedział że jest co najmniej kilka przykładów. Trochę mnie zamurowało, bo
    nic mi nie przychodzi do głowy, 397 nie pasuje bo dotyczy rozprawy. Więc
    albo rzeczywiście coś jeszcze można uznać za taką sytuację, albo takie
    sytuacje są ale tylko według tego osławionego ćwiczeniowca.

    W każdym bądź razie dzięki

    --
    PAVEL