    From: "PAVEL" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Takie pytanie z teorii kpk
    Date: Thu, 13 Apr 2006 21:21:42 +0200

    Użytkownik "Kaiser Souza" napisał
    > A po co? Ten przepis wszystko załatwia. Można wznowić przewód praktycznie
    > zawsze :]

    Ja to wiem, ale wytłumaczę kontekst, mój kolega studiujący teraz prawo,
    dostał takie zadanie domowe, i prosił mnie o podpowiedź bo nie mógł nic
    znaleźć, ja oczywiście mówię mu 409, a on mi na to, że ów ćwiczeniowiec
    powiedział że jest co najmniej kilka przykładów. Trochę mnie zamurowało, bo
    nic mi nie przychodzi do głowy, 397 nie pasuje bo dotyczy rozprawy. Więc
    albo rzeczywiście coś jeszcze można uznać za taką sytuację, albo takie
    sytuacje są ale tylko według tego osławionego ćwiczeniowca.

    W każdym bądź razie dzięki

    --
    PAVEL