  • 1. Data: 2002-04-27 03:29:50
    Temat: TYMCZASOWE ZTRZYMANIE NA WNIOSEK PROKURATORA PILNE
    Od: "WILU" <W...@P...ONET.PL>

    Mój znajomy zapomniał wziązć portfel z pracy ,po paru godzinach przypomniał
    sobie gdzie go zostawił i wrócił do biura ,wtym czsasie zpalił się komputer,
    na dysku były ważne informację. Przyjechała policja zpisała zeznania i
    zartrzymała mojego znajomego, policja nie che mi nic powiedziec, czy moge
    wpłacic kaucję
    za zatrzymanego.

  • 2. Data: 2002-04-27 07:18:33
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

> [...]
    > na dysku były ważne informację. Przyjechała policja zpisała zeznania i
    > zartrzymała mojego znajomego, policja nie che mi nic powiedziec, czy moge

    Jak u Kafki

  • 3. Data: 2002-04-27 09:01:47
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > na dysku były ważne informację. Przyjechała policja zpisała zeznania i
    > zartrzymała mojego znajomego, policja nie che mi nic powiedziec, czy moge

    Na tym etapie nie.
    Zatrzymanie trwa najwyżej 48 godzin.

    Pzdr