  • 1. Data: 2002-04-26 21:00:47
    Temat: Sady a mandaty autobusowe
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Mam takie pytanie.Na mandacie od kanara jest napisane ze jesli nie zaplaci
    sie w ciagu 14 dni to oni (ZKM) kieruja sprawe do sadu.I tu pojawia sie moje
    pytanie, czy sady wyrabiaja sie z egzekwowaniem tego typu wykroczen (?) ,
    jak to sie odbywa w praktyce, kiedys chyba byly kolegia od tego, ale je jak
    sie orientuje to zlikwidowali( czy tak ?), teraz maja sie tym zajmowac sady
    grodzkie. Jaki jets termin przedawnienia dla takiego mandatu ? Sprawa
    dotyczy Gdanska, a poniekad tez Gdyni.

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl

  • 2. Data: 2002-04-28 15:43:43
    Temat: Re: Sady a mandaty autobusowe
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl>

> [...]
    moje
    > pytanie, czy sady wyrabiaja sie z egzekwowaniem tego typu wykroczen (?) ,

    To nei wykroczenie tylko kara umowna - oczywiście że się wyrabiają bo to
    tylko nakaz zapłaty.

> [...]
    sady
    > grodzkie. Jaki jets termin przedawnienia dla takiego mandatu ? Sprawa

    1 rok, powtarzam, to nie mandat tylko dług wobec przewoźnika.

    Marcin.