  • 1. Data: 2002-06-19 10:21:34
    Temat: TVP vs JA
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    mam taki problem:

    Pracowałaem dla jednej firmy produkującej jeden z telewizyjnych seriali
    Zajmowałem się projektowaniem plakatów, okładek ksiązek, czasopism, maowanim
    obrazów i wykonywaniem fotografii.
    Moja praca dla tej firmy była nieuregulowana żadną umową. Ja miałem założoną
    działalność gospodarczą i wystawiałem rachunki.
    Na dzień dzisiejszy firm nie wypłaciła mi pieniedzy odrzucając mi rachunek
    na kwote 8000 co w taki przypadku można zrobić.

    rafał

  • 2. Data: 2002-06-19 12:43:50
    Temat: Re: TVP vs JA
    Od: "JarQ" <j...@p...onet.pl>

    JAk nie masz umowy to hmmmmmmmmmmmmm prosic prosic i prosci a moze cos Ci
    wyplaca.....

    JarQ

  • 3. Data: 2002-06-19 13:04:23
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Bzdrężyło, rafal wyhycnął (a może wyhycnęła?) ponad, pisząc:
> [...]
    > Na dzień dzisiejszy firm nie wypłaciła mi pieniedzy odrzucając mi
    > rachunek na kwote 8000 co w taki przypadku można zrobić.

    Czym uzasadnili odrzucenie rachunku? I czy w ogóle uzasadnili?

    > rafał

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś
    --
    Bzdrężyło, szłapy maślizgajne Tomasz Kiełpiński
    Bujowierciły w gargazonach. kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 4. Data: 2002-06-19 13:07:42
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    From: "Tomasz Kiełpiński" <k...@U...onet.pl>

    > Czym uzasadnili odrzucenie rachunku? I czy w ogóle uzasadnili?

    Uzasadnienie mniej więcej takowej treści: te projekty były wykonane w
    zeszłym roku,
    ale jak w grudniu dostali rachunki to też odrzucili, uzasadniając tym że źle
    są opisane
    tak w sumie to odrzucali je przez okres 8 miesięcy, z róznych nonsensownych
    powodów...

    a teraz sprawa wyglada tak:
    kierowni produkcji nie chce ich przyjąć, a producent nie chce ze mną
    rozmawiać

    rafał

  • 5. Data: 2002-06-19 13:57:11
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

> [...]
    > nonsensownych powodów...
    >
    > a teraz sprawa wyglada tak:
    > kierowni produkcji nie chce ich przyjąć, a producent nie chce ze mną

    A co z wykonanymi pracami? Wykorzystali je czy zwrócili?

    Postaraj się, żeby uzasadnili ci na piśmie, dlaczego odrzucają twoje
    rachunki, pomimo wykonanej usługi.

    Wyślij im list polecony za potwierdzeniem odbioru. Zażądaj pisemnego
    uzasadnienia odrzucenia rachunków. Dodaj klauzulę, że nieudzielenie
    odpowiedzi w ciągu 14 dni uznajesz za przyjęcie rachunków i ... czekaj na
    ich ruch.

    > rafał

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś