    From: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TVP vs JA
    Date: Wed, 19 Jun 2002 15:57:11 +0200

    Bzdrężyło, rafal wyhycnął (a może wyhycnęła?) ponad, pisząc:
    > From: "Tomasz Kiełpiński" <k...@U...onet.pl>

    > Uzasadnienie mniej więcej takowej treści: te projekty były wykonane w
    > zeszłym roku,
    > ale jak w grudniu dostali rachunki to też odrzucili, uzasadniając tym że
    > źle są opisane
    > tak w sumie to odrzucali je przez okres 8 miesięcy, z róznych
    > nonsensownych powodów...
    >
    > a teraz sprawa wyglada tak:
    > kierowni produkcji nie chce ich przyjąć, a producent nie chce ze mną
    > rozmawiać

    A co z wykonanymi pracami? Wykorzystali je czy zwrócili?

    Postaraj się, żeby uzasadnili ci na piśmie, dlaczego odrzucają twoje
    rachunki, pomimo wykonanej usługi.

    Wyślij im list polecony za potwierdzeniem odbioru. Zażądaj pisemnego
    uzasadnienia odrzucenia rachunków. Dodaj klauzulę, że nieudzielenie
    odpowiedzi w ciągu 14 dni uznajesz za przyjęcie rachunków i ... czekaj na
    ich ruch.

    > rafał

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś
    --
    Bzdrężyło, szłapy maślizgajne Tomasz Kiełpiński
    Bujowierciły w gargazonach. kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl