eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej? › Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    Subject: Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej
    płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Tue, 18 Aug 2020 08:36:10 +0200

    W dniu 18.08.2020 o 05:41, A. Filip pisze:
> [...]
    poj%C4%99cie_orientacji_seksualnej

    > Jeśli homoseksualnych pedofilii byłoby 40% to dalej równie ochoczo
    > będziesz za adopcją dla par homoseksualnych?

    Jeśli heteroseksualnych pedofilów byłoby 60% to dalej równie ochoczo
    będziesz za adopcją dla par heteroseksualnych?
    Zacznij czytać w końcu ze zrozumieniem, te procenty mówią o szacunkowej
    ilości homo/hetero wśród pedofilów, a nie, że 40% homo to pedofile.
    Za trudne do pojęcia?

    Jestem za adopcją, bo nie wszyscy ludzie są pedofilami.
    Jestem przeciwny adopcji przez pedofilów niezależnie od tego czy są
    hetero czy homoseksualni.
    Tak samo jak jestem przeciwny adopcji przez pijaków, psychopatów,
    sadystów i fanatyków religijnych, którzy posyłają swoje dzieci na tzw.
    egzorcyzmy i wypędzają szatana salcesonem albo wcieraniem olejków w
    miejsca intymne, albo zmuszają swoje dzieci do zwierzania się ze swoich
    intymnych spraw obcemu facetowi przebierającemu się w sukienki wyszywane
    złotymi nićmi, białe koronki i dziwne czapki. Za coś takiego powinno się
    automatycznie tracić prawa rodzicielskie.

    Masz jeszcze jakieś pytania?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr