  • 1. Data: 2003-10-15 10:45:17
    Temat: TRUDNE - czy w uczelni prywatnej mozna sprzedawać wyroby tytoniowe.
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    Nie bede nic sugerowal aby nie kierowac dyskusji w zla strone ja juz poczynilem
    pewne ustalenia ciekaw jstem czy mam racje

  • 2. Data: 2003-10-15 17:06:45
    Od: "" <f...@W...onet.pl>

    > Nie bede nic sugerowal aby nie kierowac dyskusji w zla strone ja juz
    poczynilem
    > pewne ustalenia ciekaw jstem czy mam racje

    Co tu dyskutować? Z tydzień temu było orzeczenie NSA.
    Sąd stwierdził, że zakaz z art 6 ust 2 ustawy antytytoniowej (Dz.U. 1996 nr 10
    poz. 55) dotyczy wszystkich typów szkół.

  • 3. Data: 2003-10-16 06:32:34
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    TEGO WLASNIE POTRZEBOWALEM PROSZE O DANE TEGO ORZECZENIA