  • 1. Data: 2002-07-08 08:26:01
    Temat: TRANSFORMATOR na mojej dzialce
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Gmina wzywa mnie jako strone do udzielenia wyjasnien w sprawie lokalizacji
    stacji transfomratorowej przy mojej dzialce.

    Czy moge odmowic, na jakiej podstawie ?

    Czy bedzie to mialo wplyw na warunki zabudowy pozniejsze mojej dzialki ?

    Jak wyglada kwestia pola elektromagnetycznego ?

    Czy w gre moze wyjsd dzierzawa gruntu ?

    Czy jest jakies odszkodowanie za uciazliwosc wywolana promieniowaniem
    elektromag. ?

    Bede wdzieczny konkretnie dzis potrzebna odpowiedz bo jade do gminy na 13:00

    0-505 863 673 Dominik

  • 2. Data: 2002-07-08 09:12:40
    Temat: Re: TRANSFORMATOR na mojej dzialce
    Od: "str" <b...@k...onet.pl>

    > Gmina wzywa mnie jako strone ....<

    czyli najprawdopodobniej wyznaczono termin rozprawy administracyjnej,
    której - jesteś stroną.
    Oczywiście musisz (dla własnego dobra) być obecny na tej rozprawie.
    Dowiedz się o co konkretnie im (Gminie) chodzi i napisz na "Grupę".
    (lub priv - razem poszukamy odpowiedzi)

    Nie napisałeś czy działka (z transformatorem) jest nowo zakupiona,
    czy mają zamiar dopiero go tam postawić etc.etc.

    pzdr.str

  • 3. Data: 2002-07-08 19:02:04
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Nie napisałeś czy działka (z transformatorem) jest nowo zakupiona,
    > czy mają  zamiar dopiero go tam postawić etc.etc.

    Właścicielem działki jestem od bodajże 3 lat, jest to obecnie teren jaki bedzie
    zagospodarowywany, sa tylko plany, i to do konca nieuzgodnione, wszystko w
    fazie projektowej.

    Pofatygowałem sie do gminy dzis w celu uzyskania wyjasnien, na dzien dobry
    poprosilem o plan sytuacyjny obrazujace projekt realizacji przedmiotowej
    inwestycji okazalo sie ze gmina go nie ma - zrobilo sie ciekawie - radca
    podchodził mnie pytajac a czy wyrazi pan zgode jesli to bedzie 5 metrow od
    dzialki ? Jelsi tak no to nie ma sprawy i spisujemy papierek. hola hola mowie
    skoro ja moglem sie do Panstwa pofatygowac 35 km to zapraszam pana projektanta
    do siebie z planami do wgladu, dopiero po skonfrontownaiu ich z moim projektem -
    ktory jeszcze nie jest uzgodniony - podejme decyzje. I stanelo na tym.

    Coz dzis doszperalem sie ze w ostatecznosci moze byc wszczete postepowanie
    wywlaszczeniowe ktore poprzedzone zostanie rokowaniami - jakie widzis
    rozwiazania tej sytuacji ?

    Na razie tyle reszta jak chcesz i...@h...pl albo dalej na grupie moze kogos to
    zainteresuje
    Dominik

  • 4. Data: 2002-07-08 19:07:19
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Nie napisalem chodzi o transformator szaffowy czyli ok 2,5 / 2 / 3 m , ponoc ta
    lokalizacja jest najbardziej korzystna z uwagi na srodkowe polozenie i
    zachowanie jednakowej ilosci linni elektrycznej - co ponoac chroni przed
    spadkami napiecia - jesli chcesz ringnij do mnie i pogadamy LIVE - tzn ringnij
    na kom abym wiedzial jaki masz nr tel i ja oddzwonie 0-505 863673

  • 5. Data: 2002-07-09 07:41:54
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Nie bede pod cytatami pisal .. powiem tylko przypadek mojej znajomej ...
    Przez jejdzialke chcieli poprwadzic linie wysokiego napiecia no to ona po
    podpowiedz i zastrzegla ze ma wlasny plan zagospodarowania dzialki i ze
    chce tam zrobic sad a wobec tego nei moga jej poprowadzic linii wysokeigo
    napiecia gdyz nei zgodne to by bylo z przepisami ...
    Konien koncow tych drzewek byc nie mialo ... pic na wode ale kase
    wyciagnella za poprowadzenie linii nad jej dzialka :)) i to nie mala

    AJA

  • 6. Data: 2002-07-10 02:03:37
    Od: "str" <b...@k...onet.pl>

> [...]
    > poprosilem o plan sytuacyjny obrazujace projekt realizacji przedmiotowej
    > inwestycji okazalo sie ze gmina go nie ma - zrobilo sie ciekawie - radca

    ... tak na moje "krzywe oko" ... to ma (mają)

    > podchodził mnie pytajac a czy wyrazi pan zgode jesli to bedzie 5 metrow od
    > dzialki ? Jelsi tak no to nie ma sprawy i spisujemy papierek. hola hola
    mowie

    ... no i prawidłowo. (he-he)
    Nizaleznie czy jest to (ta twoja działka) budowlana czy np. rekracyjna ...
    sąsiad
    musi uzyskać od ciebi zgodę na postawienie trwałej "budowli".
    Nie ma znaczenia czy jest to "trafo" , szambo ... czy niewielka latryna.
    Wszystko do 10m wymaga uzgodnienia.

    Powinieneś otrzymać pisemne wezwanie do zajęcia stanowiska w tej sprawie.
    Jeżeli będzie odmowne ...no to musi być czymś konkretnym uzasadnione.
    ...nie możesz uzasadnić odmowy ..."bo nie i już'.

> [...]
    >
    > Coz dzis doszperalem sie ze w ostatecznosci moze byc wszczete postepowanie
    > wywlaszczeniowe ktore poprzedzone zostanie rokowaniami - jakie widzis

    pamietaj jednak, że lepsza chuda zgoda - niż tłusty sąd.

  • 7. Data: 2002-07-10 05:53:27
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > sąsiad> musi uzyskać od ciebi zgodę na postawienie trwałej "budowli".
    > Nie ma znaczenia czy jest to "trafo" , szambo ... czy niewielka latryna.

    Co rozumiesz pod stwierdzeniem wszystko do 10 m - mozesz wskazac mi akt. ktory
    o tym stanowi.

    > Powinieneś otrzymać pisemne wezwanie do zajęcia stanowiska w tej sprawie.
    > Jeżeli będzie odmowne ...no to musi być czymś konkretnym uzasadnione.
    > ...nie możesz uzasadnić odmowy ..."bo nie i już'.

    Otrzymalem pismo, stawilem sie ale jak czytales klapa - czy odpowiedz takze
    winna byc pisemna ?

    Coz zobaczymy bede pisam na grupie na bierzaco w spraie

  • 8. Data: 2002-07-10 17:00:13
    Od: "str" <b...@k...onet.pl>

    > Co rozumiesz pod stwierdzeniem wszystko do 10 m - mozesz wskazac mi akt.
    ktory
    > o tym stanowi.

    Poczytaj prawo budowlane ...i dopasuj do swojej sytuacji odpowiednie
    przepisy. USTAWAz dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane.*/ Dz.U.01.115.1229

    Inwestor taki czy inny musi uzyskać zgodę - w formie decyzji
    administracyjnej - na wykonanie inwestycji.
    Ty zaś masz prawo zapoznać się z np. tym czy dana inwestycja nie zagraża
    ...twojemu bezpieczństwu.
    Czy roboty budowlane prowadzone są na podstawie obowiązujących przepisów
    itd.
    Masz prawo wiedzieć kto jest inwestorem, kto kierownikiem budowy itd.
    Masz prawo ...jeżeli zaistnieje uzasadnione domniemanie, iż roboty budowlane
    nie są wykonywane
    zgodnie z prawem ... do wniesienia sprzeciwu.

    Poczytaj na spokojnie ...ewentualnie zerknij i poszukaj odpowiedzi -
    fachowych pod :
    http://www.e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTQ0Jms9MTA0

    powodzenia
    STR