  • From: "str" <b...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TRANSFORMATOR na mojej dzialce
    Date: Wed, 10 Jul 2002 19:00:13 +0200

    > Co rozumiesz pod stwierdzeniem wszystko do 10 m - mozesz wskazac mi akt.
    ktory
    > o tym stanowi.

    Poczytaj prawo budowlane ...i dopasuj do swojej sytuacji odpowiednie
    przepisy. USTAWAz dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane.*/ Dz.U.01.115.1229

    Inwestor taki czy inny musi uzyskać zgodę - w formie decyzji
    administracyjnej - na wykonanie inwestycji.
    Ty zaś masz prawo zapoznać się z np. tym czy dana inwestycja nie zagraża
    ...twojemu bezpieczństwu.
    Czy roboty budowlane prowadzone są na podstawie obowiązujących przepisów
    itd.
    Masz prawo wiedzieć kto jest inwestorem, kto kierownikiem budowy itd.
    Masz prawo ...jeżeli zaistnieje uzasadnione domniemanie, iż roboty budowlane
    nie są wykonywane
    zgodnie z prawem ... do wniesienia sprzeciwu.

    Poczytaj na spokojnie ...ewentualnie zerknij i poszukaj odpowiedzi -
    fachowych pod :
    http://www.e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTQ0Jms9MTA0

    powodzenia
    STR