    From: "Szymon " <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TPsa w sadzie zalacza cennik Tele2 jako dowod
    Date: Wed, 14 Dec 2005 22:07:52 +0000 (UTC)

    Witam
    sprawe opisywalem co jakis czas. TPsa zmienila mi preselekcje z Tele2 na
    swoja, po moim oburzeniu po miesiacu zmienila znow na Tele2 przepraszajac za
    swoj blad, ale kazac zaplacic 70% rozmow, ktore przez jej pomylke
    zrealizowala zamiast Tele2. Sprawa kisi sie w sadzie i otoz, w odpowiedzi na
    pozew, TPsa przygotowala pismo, w ktorym jako dowod przedstawia cennik Tele2,
    argumentuje, ze ceny sa o ok. 28% nizsze i w zwiazku z tym bonifikata 30%
    byla "prawidlowa" a ja zgodnie z umowa powiniem byl to zaplacic.

    Co ja mam napisac? nie mam czasu, siedze na jakims napowietrznym internecie
    daleko, Prawo Telekomunikacyjne nic nie mowi o tym czy mozna cudzy cennik
    jako dowod przedstawiac? a czy moze moglem miec wlasny, inny cennik? Co
    napisac, ale tak w kilku zdaniach?

    po drugie TPsa pisze, ze "powod zalega wiec na dzien wniesienia powodztwa na
    kwote 65 zl - vide dowod rozliczenia konta" co wczesniej jest wyliczone
    jakimis ksiezycowymi kwotami, tymczasem z rozliczenia konta wynika, ze
    zalegam (saldo "WINIEN" RAZEM:)180.47, co jest idealnie kwota o ktora
    wnioslem pozew + jeden niezaplacony abonament za wylaczony telefon. Kurcze,
    jak mam napisac, zeby sie liczyc nauczyli? Pol ich argumentacji to jakies
    zaciemnianie sprawy, sumy nie te, kwoty nie te, a sami pisza po zolniersku,
    ze "zgodnie z umowa" mam placic...

    pozdrawiam i dzieki
    Szymon