  • Data: 2003-12-10 10:57:19
    Temat: TPSA - rozwiązanie umowy
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam problem - 30 września rozwiązałem umowę na telefon stacjonarny z TPSA z
    miesięcznym okresem wypowiedzenia, czyli 30 października telefon powinien
    zostać wyłączony. Ozywiście nie został, a 15 listopada otrzymałem rachunek.
    Problem w tym, że nie mam potwierdzenia wypowiedzenia umowy - napisałem to w
    POK w Piotrkowie Trybunalskim na kartce formatu A5, a od 1 listopada POK już
    nie działają - tylko błękitna linia, pod którą nie mogę się dodzwonić.

    Co z tym fantem robić??

    pzdr
    Krzychu
    Piotrków Trybunalski