  • 1. Data: 2003-06-03 20:12:12
    Temat: TPSA - neostrada plus
    Od: "Bartłomiej Kasiewicz" <k...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie odnosnie tej uslugi. TPSA nie zezwala na udostepnianie neostrady
    poza lokalem, gdzie jest zainstalowana. Slyszalem, ze mozna napisac jakies
    podanie i po pozytywnym rozpatrzeniu mozna udostepniac internet w
    niewielkiej sieci. Jak napisac takie podanie (chodzi mi o strone techniczna
    dokumentu). Chce zeby wygladalo to profesjonalnie.
    Dzieki za wszelkie sugestie, porady.

    Pozdrawiam
    Bartlomiej Kasiewicz

    PS a moze jestem w bledzie i nie ma takiej mozliwosci...

  • 2. Data: 2003-06-03 21:01:31
    Temat: Re: TPSA - neostrada plus
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Mam pytanie odnosnie tej uslugi. TPSA nie zezwala na udostepnianie
    neostrady
    > poza lokalem, gdzie jest zainstalowana.

    Przykro mi, ale szkoda pisać. W przypadku Neostrady nie ma możliwości jej
    dzielenia poza lokal (wynika to z regulaminu TPSA).
    Natomiast za niedużą dopłatą (jeśli się dobrze orientuję, to w tej chwili
    150zł) możesz przejść na DSL (ale też nie wszędzie się da) i wtedy możesz
    robić legalną sieć.
    pozdrawiam
    ewcia

  • 3. Data: 2003-06-04 20:05:18
    Od: "Bartłomiej Kasiewicz" <k...@w...pl>

    > Przykro mi, ale szkoda pisać. W przypadku Neostrady nie ma możliwości jej
    > dzielenia poza lokal (wynika to z regulaminu TPSA).

    Kolega dzwonil do TPSA i powiedzieli mu, ze mozna takie podanie napisac.
    Chcialbym sprobowac wiec ponawiam pytanie: jak technicznie powinno wygladac
    takie podanie?

    Pozdrawiam
    Bartlomiej Kasiewicz

  • 4. Data: 2003-06-04 20:42:02
    Od: "KSZYCHOOO" <t...@m...pl>

    > Dzieki za wszelkie sugestie, porady.

    mozna napisac...
    ja napisalem...dostałem odmowe... i powiedziano mi, ze wszyscy dostaja
    odmowy... [chyba ze masz znajomych w tpsi]

    --
    ........:::::::: post. KSZYCHOOO ::::::::::...........
    ....kontakt : www.google.pl @ Ctrl+Alt+del ...

  • 5. Data: 2003-06-05 09:01:19
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    Możliwości takiej nie ma ;-) Ale nikt nie broni Ci napisać (zwykłe pismo, bo
    tu nie ma co "prawnego" wsadzić:

    Bartłomiej Kasiewicz
    Internetowo, dnia 5 czerwca 2003r.
    ul. Gigadysków 13
    13-313 Internetowo

    TPSA.

    i cała reszta (a najlepiej, jak wiesz, kto się tą sprawą będzie zajmował -
    to Sz.P Wieńczysław Nieszczególny - Główny Specjalista od Spraw Dzielenia
    Kabla na Czworo - i dopiero teraz TPSA).

    Uprzejmie proszę o wyrażenie zgody na udostępnienie usługi Neostrada
    (Plus??) poza lokal, który jest objęty umową na korzystanie z rzeczonej
    usługi (umowa z dnia 1 kwietnia 2003r. Nr XYZ/13/2003).
    Chciałbym dokonać podziału pasma na 5 (dwa komputery, w lokalu którego
    jestem najemcą oraz 3 poza lokalem) przy zachowaniu wszelkich wymaganych
    standardów technicznych oraz wymogów prawnych (w załączeniu zgoda
    Spółdzielni Mieszkaniowej "Wybryk Natury" z dnia 32 lutego 2003r. na
    przełożenie kabli do niżej położonej kondygnacji oraz zgoda Telewizji
    Kablowej "Śnieżny Obraz" z dnia 33 lutego 2003r. na wydzierżawienie korytek
    (listw montażu kabli) , w których zostaną położone nasze przewody).
    Jednocześnie podkreślam, iż usługa Neostrada po podziale, nie będzie
    wykorzystywana do celów zarobkowych, a jedynie ma umożliwić stworzenie
    lokalnej sieci mieszkańców.

    Łącząc wyrazy szacunku

    Ja;-)

    Załączniki:
    1. .............
    2. ............

    Ps. Przepraszam wszystkich, a zwłaszcza tarzających się ze śmiechu
    informatyków, za użyte zwroty - jestem laikiem, jeśli chodzi o branżę
    informatyczną:-)

    miłego dnia
    ewcia

  • 6. Data: 2003-06-06 07:01:04
    Od: w...@p...onet.pl

    > mozna napisac...
    > ja napisalem...dostałem odmowe... i powiedziano mi, ze wszyscy dostaja
    > odmowy... [chyba ze masz znajomych w tpsi]

    po co pisac jakies podanie, skoro i tak wiadomo, jaka przyjdzie odpowiedz...

    1.kupic router (imho chyba najlepszy lg - teraz to koszt jakis 240PLN)
    2.podzielic ;)

    pozdrawiam
    d.