  • 1. Data: 2003-06-03 19:13:46
    Temat: gdzie uderzyć?
    Od: "tpsa" <z...@p...onet.pl>

    Witam i proszę o pomoc.
    Kupiłem pistolet do podlewania wody za 5 zł. w jednym z marketów. Pistolet
    jest wadliwie sklejony (cieknie na boki) , okazało się to dopiero po
    podłaczeniu do wody. nie zachowałem niestety paragonu.
    Gdzie to reklamować bo w markecie żądają paragonu. Czy muszę sam atakować
    producenta?

    z góry dziękuję

    Mirek

  • 2. Data: 2003-06-03 19:29:35
    Temat: Re: gdzie uderzyć?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Posłuchaj!

    To 5 zł. Jeśli nawet ustalisz dane producenta, to reklamację należy wysłać
    listem poleconym, a to 5,50 zł (jak się nie mylę).

  • 3. Data: 2003-06-03 19:56:01
    Od: "Robert" <p...@i...net.pl>

    facet musztarda po obiedzie bez dowodu zakupu nic nie zrobisz .

    --
    Pozdrawiam Robert gg 2094537

  • 4. Data: 2003-06-04 07:43:34
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    tpsa wrote:

> [...]
    > dopiero po podłaczeniu do wody. nie zachowałem niestety paragonu.
    > Gdzie to reklamować bo w markecie żądają paragonu. Czy muszę sam

    Gdzie uderzyć? Najlepiej tym pistoletem we własną głowę. Przy kwocie 5
    zł żadna inna metoda dochodzenia roszczeń bez paragonu nie będzie
    opłacalna.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 5. Data: 2003-06-04 19:14:25
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > To 5 zł. Jeśli nawet ustalisz dane producenta, to reklamację należy wysłać
    > listem poleconym, a to 5,50 zł (jak się nie mylę).

    3,40, może próbować :))

    KG

  • 6. Data: 2003-06-05 05:22:38
    Od: "Rachwalski Andrzej" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl>

    kup drugi i jesli nie ma numerow seryjnych :))) to masz problem rozwiazany
    pozdrawiam