  • 11. Data: 2006-04-19 22:45:31
    Temat: Re: TPSA - kara za nie podlaczenie.
    Od: e...@g...com

    Musze o tym pomyslec. Ale co jesli poprzedni wlasciciel gruntu wyrazil
    zgode na nieodplatne uzyczenie go pod te slupy? Wtedy chyba nie mam juz
    prawa niczego sie domagac?

  • 12. Data: 2006-04-20 07:08:57
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    e...@g...com wrote:
    > Musze o tym pomyslec. Ale co jesli poprzedni wlasciciel gruntu wyrazil
    > zgode na nieodplatne uzyczenie go pod te slupy? Wtedy chyba nie mam juz
    > prawa niczego sie domagac?

    Jest zapis w KW?
    Nie ma? to masz "czego się domagać"

    MZ

  • 13. Data: 2006-04-20 07:35:21
    Od: e...@g...com

    wiem, wiem, ze musze sprawdzic ksiegi wieczyste. Juz widze te slupy na
    ziemi :D

  • 14. Data: 2006-04-20 17:23:28
    Od: HeŽSk <b...@i...pl>

    On 19 Apr 2006 15:19:12 -0700, e...@g...com wrote:

    > Wlasnie mam chyba z 10 slupow na swoim terenie. One byly postawione w
    > czasach PRL, nie wiem jakie umowy wtedy obowiazywaly, ale postrasze
    > ich. Wlasciwie to mi juz nie zalezy na ich telefonie, chce im tylko
    > dokopac :-)

    nazwalbym to pieniactwem ;o)))

    --

    HeSk

  • 15. Data: 2006-04-20 20:15:45
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Uzytkownik "HeZSk" <b...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > nazwalbym to pieniactwem ;o)))

    Niby dlaczego? To, ze ktos ma Cie "tam, gdzie slonce nie dochodzi",
    wcale nie oznacza, ze masz mu ja jeszcze w czynie spolecznym wylizac. TP
    S.A. nie ma zadnych skrupulów, dlaczego on wobec TPSA ma je miec?

  • 16. Data: 2006-04-20 23:52:59
    Od: e...@g...com

    a dodam jeszcze, ze numer telefonu, ktory chcialem przeniesc jest juz
    zajety przez kogos innego. ;/

  • 17. Data: 2006-04-21 11:57:16
    Od: HeŽSk <b...@i...pl>

    On Thu, 20 Apr 2006 22:15:45 +0200, "Marcin Wasilewski"
    <j...@a...pl> wrote:

    > Niby dlaczego? To, ze ktos ma Cie "tam, gdzie slonce nie dochodzi",
    > wcale nie oznacza, ze masz mu ja jeszcze w czynie spolecznym wylizac. TP
    > S.A. nie ma zadnych skrupulów, dlaczego on wobec TPSA ma je miec?

    skupilbym sie na okresleniu: "chce im tylko dokopac"...

    --

    HeSk

  • 18. Data: 2006-04-21 13:05:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > skupilbym sie na okresleniu: "chce im tylko dokopac"...

    Motywacja to tez prywatna sprawa. Szybciej np. mozna odpuscic
    dluznikowi, który wisi 500 zl, ale czlowiek widzi, ze nie placi bo nie ma.
    Np. stracil prace, niz cwaniakowi 100 zl, który rozbija sie fura, cwaniakuje
    i z zasady nie placi rachunków.

  • 19. Data: 2006-04-21 18:20:44
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > skupilbym sie na okresleniu: "chce im tylko dokopac"...
    czysta, niczym nieskazona zlosliwosc ^_^

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka