eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA i odrzucona reklamacja › TPSA i odrzucona reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TPSA i odrzucona reklamacja
    Date: Wed, 4 Jan 2006 08:12:58 +0000 (UTC)
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 42
    Message-ID: <s...@t...ceti.pl>
    Reply-To: j...@c...pl
    NNTP-Posting-Host: tau.ceti.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1136362378 16141 62.121.128.11 (4 Jan 2006 08:12:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Jan 2006 08:12:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:355120
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Mam nadzieję że nie zostanę zbesztany za wybór tej właśnie grupy - ale
    wydaje mi się że mimo wszystko temat bardziej nadaje się tu niż na
    pl.misc.telefonia :)

    Mianowicie, jakiś czas temu padło u mnie w domu SDI. Awaria jak każda inna,
    podobne zdarzały się wiele razy - ale tym razem akurat choroba zatrzymała
    mnie w domu i musiałem mieć dostęp do sieci (moja praca wymaga dostępu do
    internetu).
    Mam dwie linie - jedną do rozmów, a druga przeznaczona tylko do SDI (na
    pierwszej bardzo długo nie było możliwości technicznych do świadczenia
    jakichkolwiek dodatkowych usług). Linia z SDI w ogóle nie ma podłączonego
    telefonu, kończy się w piwnicy gdzie jest router.

    Jako że potrzebowałem dostępu do internetu - po prostu podłączyłem komputer
    do linii telefonicznej i na tepsianym dial-upie spędziłem jakieś 7-8 godzin.
    Wieczorem tego samego dnia SDI już ruszyło.

    Teraz sedno: złożyłem reklamację do rachunku, wnioskując o anulowanie opłaty
    za dial-up. TPSA moim zdaniem nie wywiązała się z umowy o dostarczanie
    dostępu do internetu i miałem prawo za darmo korzystać z dial-up.

    Otrzymałem właśnie odpowiedź odmowną, gdzie stwierdzają że jedyne co mi się
    należy to 1/30 abonamentu za usługę SDI za każde 24h niedziałania tejże
    usługi - a że awaria trwała mniej niż 24h to takie odszkodowanie również się
    nie należy. Na koniec formułka: "Jednocześnie informujemy, że ta decyzja
    kończy drogę postępowania reklamacyjnego. Dalszych roszczeń może Pan
    dochodzić w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla
    miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym prowadzonym przez Prezesa
    URTiP lub w postępowaniu przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy
    Prezesie URTiP."

    Pytanie: czy warto w ogóle walczyć z TPSA? Nie mam doświadczeń w takich
    sytuacjach, a nie chcę się podejmować sprawy jeśli jest z góry przegrana...
    Kwota nie jest duża...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla"
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1