  • Data: 2006-01-04 19:56:25
    Temat: Re: TPSA i odrzucona reklamacja
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > Pytanie: czy warto w ogóle walczyć z TPSA? Nie mam doświadczeń w takich
    > sytuacjach, a nie chcę się podejmować sprawy jeśli jest z góry przegrana...
    > Kwota nie jest duża...

    W reglaminie SDI masz zapis par. 17 pkt. 5, mówiący ze przysługuje Ci
    prawo do żądania odszkodowania na zasadach ogólnych - czytaj Kodeks
    cywilny, proces itp. Teoretycznie możesz dochodzić dowolnie wysokiego
    odszkodowania, ale ... W przypadku przegranej z reguły ponosisz koszty
    zarówno swoje, jak i strony pozwanej. Sam musisz ocenić, czy warto, a
    przede wszystkim czy jesteś w stanie wykazać, że Twoje potencjalne
    straty z tytułu braku świadczenia usługi rzeczywiście przewyższają
    koszty związane z koniecznością/możliwością korzystania z innych
    rozwiązań - tu dostęp modemowy.

    M.