  • 1. Data: 2005-11-03 14:50:58
    Temat: TPSA i co zrobić !?!?! - dzieki za pomoc
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl>

    Witam,

    Właśnie dostałem odpowiedz z TPSA dot. mojej reklamacji.
    Fajnie reklamacja została uznana ale uwaga.

    "Po przeprowadznieu kontroli dokumentów stwierdziliśmy brak opłat za usługę
    neostrada tp w opcji 128 od dnia 2 sierpnia 2005r. W związku z tym w
    kolejnym okresie rozliczeniowym zostaną pobranę opłaty za usługę neostrada
    tp od 2 sierpnia do 31 listopada 2005 r. "

    Zgłosiłem im reklamacje że nie naliczają mi Neo-strady!!! to kilka razy.
    Teraz przyjdzie mi jednorazowo zapłacić za 4 miesiące + grudzień!!!!
    Czyli razem 71,98 x 5 = 359 zł !!!

    Dlaczego mam płacić taki rachunek jednorazowo ???
    Tylko dlatego że mają tam bałagan !!!
    A żeby składać reklamacje musze go zapłacić !!!

    Co mogę zrobić ? - może już ktoś był w podobnej sytuacji.

    dziękuje za pomoc
    Mariusz

    -----
    Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska
    http://www.szybykoberski.pl
    Ponad 8000 szyb samochodowych, profesjonalny montaż, atrakcyjne ceny,
    wysyłka szyb firma kurierska. - zapraszamy!

  • 2. Data: 2005-11-03 15:25:52
    Temat: Re: TPSA i co zrobić !?!?! - dzieki za pomoc
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czyli razem 71,98 x 5 = 359 zł !!!
    > Dlaczego mam płacić taki rachunek jednorazowo ???

    Dostałeś od TPSA nieoprocentowany kredyt i jeszcze narzekasz?

    > A żeby składać reklamacje musze go zapłacić !!!

    ??? A poza tym - jeszcze chcesz reklamować?

    > Co mogę zrobić ? - może już ktoś był w podobnej sytuacji.

    Poprosić o rozłożenie na raty - nie powinno być z tym problemu,
    zwłaszcza że to oni zawinili.

    Pozdrawiam

    Piotr