    From: "tolky" <f...@d...sokrates.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TPSA
    Date: Thu, 30 Oct 2003 13:12:53 +0100

    Dostalismy pismo od Kancelarni Prawnej ACTUS ( chyba kupili klientow z
    dlugami u tpsa ) w Warszawie ze nie zaplacilismy fv o numerze xxxx/10/2000
    na kwote 312 zl
    i prosza nas o zaplacenie, to bylo pol roku temu.
    Zadzwonilismy do TPSA ze nie mamy takiej fv o taki numerze jw za to mamy
    inna z tego samego okresu na te samo kwote yyyyyy/10/2000 ( 312 zl ) z tymi
    samymi pozycjami i MAMY POTWIERDZENIE ZAPLATY za te fv.
    Wyslalismy te papiery ( potwierdzenia zaplaty ) do Actusa i do TPSA. To bylo
    z 3 miechy temu.
    TPSA powidziala ze to pomylka i faktycznie wszystko sie zgadza wystawili
    dwie fv za to samo, my nie widzielismy tej drugiej fv, Powiedzieli ze
    zalatwia to z ACTUSEM.

    Dzis dostalem juz chyba 10 pismo od ACTUSA ( poprzednimi sie nie
    przejmowalem bo jak powiedzieli w ACTUISE nie moga zatrzymac tego "proecsu")
    ze jak nie wplace za tydzien to zakladaj sprawe w sadzie......
    Zadzwonilem tam i mowie poraz kolejny ze to pomylka ze wyslalismy im papier
    itp, a gosc powiedzial tonem ( mam cie w dupie) ze go to niec nie obchodzi,
    to nic ze wyslalismy im potwierdzenie na te sama kwote, to nic ze z tego
    samego miesiaca, nie zgadza sie im numer fv i wszystko, a sprawe i tak nam
    wytocza i jak przegramy a potem to my mozemy sie procesowac z TPSA.

    Generalnie mam dosc tych "prostakow" z TPSA. CO ja mam zrobic ????
    Dzwonienie do niech nie pomaga na listy nie odpowiadaja .... nie nie maja
    tej fv i nie moga na przeslac kopii ....
    Nie berdzo mi sie chce jezdzic do WAWY na sprawy z POznania.
    WIem ze wygrlbym z TPSA itd. ale czy warto ..... stac mnie na prawnika
    jakiegos dobrego .... moze dalo by sie tych zlodzieji pociagnac za wszelkie

    Z pozdrowieniami
    tolky