    From: "Darrek" <pl17(NO.SPAM)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TP s.a. - Umowa.
    Date: Thu, 8 Jun 2006 19:46:19 +0200

    Witam serdecznie grupe!
    Drodzy grupowicze, mam nastepujacą sprawę:

    Jakis czas temu zglosilem sie do TPsa z checia zalozenia u nich dostepu do
    internetu DSL 8000.
    Niestety z zadnej promocji nie moge skorzystac bo lacze bedzie dalej
    odsprzedawane - czego regulamin proomocji zabrania - wiec za podlaczenie mi
    w/w dostepu do internetu musze zaplacic z tego co pamietam 976zl - juz to
    mnie zdenerwowalo, ale co... spuscilem glowe i podpisalem bez promocji -
    regulamin regulaminem.

    "Bujali" sie z tym sporo, w koncu jakos bylem w poblizu salonu sprzedazy
    wiec zajechalem - a tu pani mi mówi "Przepraszam zapomialam do Pana
    zadzwonic a wszystkie papiery juz są" - to mnie wstrzasnelo po raz 2 ( w
    miedzyczasie jeszcze wydzwanianie, blednie przez nich wypisane umowy itp).
    Ale skoro, przypadkiem do nich zajechalem - wiec umowe o DSL podpisalem -
    bylem szczesliwy ze to moze juz niedlugo w koncu nie bede musial do nich co
    2 jezdzic.

    Wczoraj dzwoni do mnie czlowiek z firmy ktora jest ich podwykonawca i chcial
    sie umowic, niestety wczoraj nie moglem wiec sie umówilem z nim na dzis -
    w tym momencie przebili chyba sami siebie - czlowiek ten mi mowi, ze
    predkosc 8000 na tym laczu nie pojdzie (mimo, ze podobno sprawdzali
    parametry tech. i wszystko było ok).
    Zadzwonilem do nich i to powiedzialem, kobieta mowi mi ze zainstaluja mi
    slabsze lacze i poprosila, zebym odwiozl umowe i przyjechal podpisac
    kolejna... OK, pojechalem ale w ostatniej chwili pomyslalem sobie, ze skoro
    mam umowe w ktorej maja 30 dni na zainstalowanie lacza 8Mbit - to niech
    instaluja.

    Jak ja kiedys jak to zinterpretowali "zerwalem" umowe na DSL na innym
    numerze (bo chcialem wziac wieksza predkosc - to jest zerwanie umowy :))) )
    wwalili mi kare 500zł i nikt mnie sie nie pytal czy chce zaplacic czy nie.

    Czy mozecie mi drodzy grupowicze cos doradzic ? Moze udalo by sie od nich
    wyciagnac przynajmniej jakas promocje - albo niech sie sprezaja bo maja 30
    dni zeby to dzialalo - mija 30 czerwca i zawsze moga wymienic linie
    telefoniczna tak, zeby łącze 8mbit dzialalo - pozniej wedlug #8 ust.2 pkt.1
    umowy "TSsa zapłaci na rzecz abonenta karę umowną w wysokosci 1/30 oplaty
    abonamentowej za każdy dzien niedotrzymania w winy TP terminu rozpoczecia
    świadczenia Usługi w danej lokalizacji"

    Prosze o porady.
    Pozdrawiam serdecznie