  • 11. Data: 2003-10-06 06:38:59
    Temat: Re: TP SA: wezwanie po ponad trzech latach
    Od: "Szymon Nitka" <s...@a...pl>

    Remi Schleicher napisał:

    > A po jakim czasie przedawniają się roszczenia z tytułu
    > prowadzonej działalności gospodarczej ?
    > Lektura Kodeksu Cywilnego powinna Ci wiele rozjaśnić :->.

    To nie do prowadzącego działalność przyszło,
    a do poprzedniego właściciela, który działalności
    żadnej nie prowadził.

    A i tak okres ten jest liczony od ostatniego
    wystąpienia o należności przez wierzyciela. Tylko
    czy jeśli został wysłany jakiś polecony wcześniej
    i odebrany nie został - przedawnienie biegnie,
    czy zostało przerwane?

    > Przyszło listem poleconym ? - nie...

    Tak :].

    > z potwierdzeniem odbioru ? - nie...

    Nie wiem.

    > Znaczy się: zginęło na poczcie :-)

    Nie, nie, chcę to po ludzku załatwić.

    Dzięki za pomoc, pozostałym w wątku również,
    czas do prawnika.

    Szy.

  • 12. Data: 2003-10-06 06:49:47
    Od: "Szymon Nitka" <s...@U...pl>

    Michal Jankowski napisał:

    > Co, jak, przyszedl list zaadresowany na poprzedniego wlasciciela na
    > jego stary adres? List zwykly, bo poleconego nowy wlasciciel by nie
    > odebral...

    Do poprzedniego właściciela, polecony.

    Szy.

  • 13. Data: 2003-10-06 06:50:08