    From: Czarek Gorzeński <c...@p...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TP S.A. - ogrodzona skrzynka - negatywny wywiad techniczny
    Date: Wed, 06 Oct 2004 09:56:27 +0200

    Witajcie,

    mam problem z Telekomunikacją Polską. Twierdzą, że nie moga przenieść mi
    telefonu do nowej lokalizacji, bo teren na którym stoi skrzynka
    Telekomunikacji został ogrodzony, a właściciel nie chce umożliwić im
    wejścia. Tak więc oni nic nie zrobią.

    To trochę przerażające i zastanawiające, czy w razie awarii kilkuset
    (czy kilku tysięcy) telefonów również poinformują abonentow - że wywiad
    techniczny był negatywny, bo właściciel gruntu ogrodził ich skrzynkę i
    nie mają jak naprawić usterki?

    Wracając do pytania - czy faktycznie nie ma możliwości aby dostali się
    na teren mimo sprzeciwu właściciela? Pomijam w rozważaniach zapisy umowy
    pomiędzy TP S.A. a właścicielem gruntu - bo tych nie znam i nie poznam.
    Ale czy na gruncie obowiązaującego w Polsce prawa Telekomunikacja ma
    prawo rządać i egzekwować prawo dostępu do swoich instalacji na terenie
    prywatnym, czy też jest to jedynie dobra wola właściciela?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński