  • 1. Data: 2002-06-07 19:33:40
    Temat: ______> > > TELEFON GSM - PILNE INFO POTRZEBNE ! ! !
    Od: "rusio" <r...@g...pl>

    Witam!
    Podejrzewam ze temat byl juz poruszany ale nie moge nic znalezc w
    archiwum, wiec prosze o wyrozumialosc i pomoc! :))))

    Teraz do rzeczy:

    Mam Panasonica GD93 ktory ciagle sie resetowal, tzn. sam sie wylaczal i
    po chwili wlaczal - czasami po wylaczeniu zadal podania PIN-u, czasami nie.
    Lezal sobie np. na biurku i nagle reset, gadalem - a tu reset...! Oddawalem
    go juz 4 razy do serwisu Panasonica na ul. Prymasa Tysiaclecia - najpierw
    przylutowali mi elementy płyty glownej, potem zmienili oprogramowanie,
    wymienili duplexer, ostatnio wsadzili nowa plyte glowna, a telefon wykazuje
    te same objawy!

    Na 100% nie jest to wina mojego SIMa bo siedzial juz w kilku telefonach i
    bylo ok! Jakis gosc z serwisu powiedzial mi ze telefon ten ma niezgodnosci
    we flaschu [???] - tzn. odchyly od normy oprogramowania...

    Zawiozlem go wczoraj jeszcze raz do serwisu ale powiedzieli mi ze telefon
    jest sprawny! Za 4 tygodnie konczy sie gwarancja, a serwis nie chce mi
    wystawic zaswiadczenia ze telefon ma jakas ukryta wade - z takim papierem
    przysluguje mi prawo wymiany na nowy w salonie Idei - nie obciaza to
    kosztami serwisu, wiec nie rozumiem skad ten problem...

    Co mam zatem zrobic? Czy ktos moze mi poradzic gdzie cos takiego zalatwic?
    Czy jest inny sposob na wymiane telefonu?
    Dajcie jakies rady byle szybko!

    Pozdr. Rusio