eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo______> > > TELEFON GSM - PILNE INFO POTRZEBNE ! ! ! › ______> > > TELEFON GSM - PILNE INFO POTRZEBNE ! ! !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "rusio" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ______> > > TELEFON GSM - PILNE INFO POTRZEBNE ! ! !
    Date: Fri, 7 Jun 2002 21:33:40 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <adr1hn$3sj$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pt171.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1023478139 3987 217.99.3.171 (7 Jun 2002 19:28:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Jun 2002 19:28:59 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:95838
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Podejrzewam ze temat byl juz poruszany ale nie moge nic znalezc w
    archiwum, wiec prosze o wyrozumialosc i pomoc! :))))

    Teraz do rzeczy:

    Mam Panasonica GD93 ktory ciagle sie resetowal, tzn. sam sie wylaczal i
    po chwili wlaczal - czasami po wylaczeniu zadal podania PIN-u, czasami nie.
    Lezal sobie np. na biurku i nagle reset, gadalem - a tu reset...! Oddawalem
    go juz 4 razy do serwisu Panasonica na ul. Prymasa Tysiaclecia - najpierw
    przylutowali mi elementy płyty glownej, potem zmienili oprogramowanie,
    wymienili duplexer, ostatnio wsadzili nowa plyte glowna, a telefon wykazuje
    te same objawy!

    Na 100% nie jest to wina mojego SIMa bo siedzial juz w kilku telefonach i
    bylo ok! Jakis gosc z serwisu powiedzial mi ze telefon ten ma niezgodnosci
    we flaschu [???] - tzn. odchyly od normy oprogramowania...

    Zawiozlem go wczoraj jeszcze raz do serwisu ale powiedzieli mi ze telefon
    jest sprawny! Za 4 tygodnie konczy sie gwarancja, a serwis nie chce mi
    wystawic zaswiadczenia ze telefon ma jakas ukryta wade - z takim papierem
    przysluguje mi prawo wymiany na nowy w salonie Idei - nie obciaza to
    kosztami serwisu, wiec nie rozumiem skad ten problem...

    Co mam zatem zrobic? Czy ktos moze mi poradzic gdzie cos takiego zalatwic?
    Czy jest inny sposob na wymiane telefonu?
    Dajcie jakies rady byle szybko!

    Pozdr. Rusio



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1