  • 11. Data: 2006-10-12 18:18:10
    Temat: Re: Szybkosc lacza internetowego.
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    news:slrneit13p.ukv.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..
    > Nie no, nastepny narzekajacy w zapierdziu wlasnej koldry.

    Ja nie pierdze w koldre, wychodze i dopiero <lol>.

    > Jak masz watpliwosci - zglaszaj je na infolinie, do helpdesku etc.
    > Do skutku. Zgodnie z regulaminem, wszelkie wady dzialania seci masz
    > OBOWIAZEK zglosic providerowi.

    obowiazek ;-) ;P

    > Mam Astera od.. hmm sporo.. i jak tylko stwierdzam problem w dzialaniu
    > (lub brak dzialania) dzwonie lub wysylam maila (jak siema wlasny smtp to
    > sobie mozna wysylac nawet jak siec nie dziala :P).
    > Wiec mozna na nich to wymusic - dzwoniac do nich a nie stwarzajac kolejny
    > watek na newsach dot. Aster :)

    Ale co reklamowac ? Jak nic nie musze dostac ;P.

    > Ps. Jakby CI sie chcialo poczytac grupy asterowskie tego maila by nie
    > bylo.

    To samo mozna powiedziec o Twoim poscie ;-).
    Odpisales=zasmiecasz.

    pozdrawiam
    GooRe.

  • 12. Data: 2006-10-12 18:24:17
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..
    > Klamiesz, to,ze nie potrafisz wyegzekwowac swojego to nie jest problem
    > providera :)

    Nie klamie ;-), juz zostalo wyjasnione.
    Provider nic nie musi.

    > Nie zasysaj pornoli z pipidowek, ktore nie maja dobrych lacz, postaraj sie
    > sprawdzic par. swego lacza z FTP w sieci WIX (sunsite,task, etc/itd).

    sprawdzam w odpowiednich miejscach (nie badz guru ;-))

    > Aster nie odpowiada z predkosci poza swoja siecia szkieletowa, daja Ci co
    > maja...
    > Ja sie juz dawno przyzwyczailem,ze tak szybko sciagasz z danej lokalizacji
    > jak waskie gardlo Ci na to pozwoli :) I chocbys mial 100mbps w CIR to z
    > lacza 1mbps wiecej nie wyciagniesz... :)

    tego to niezrozumialem ;P
    100 a 1 to to samo ?

    > IMHO dalsza dyskusja jest.. zbedna :)))))))))))))

    nie zmuszam ;-).
    Mnie nie interesuje samo rozwiazanie szybkosci lacza !
    A prawne podejscie do sprawy, nawet teoretyczne.

    pozdrawiam
    GooRe.

  • 13. Data: 2006-10-13 01:20:41
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "GooRe" <g...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > Jakie prawo taki kraj.

    A potrafisz wymienić chociaż jeden kraj, którym jest inaczej? Bo zaczynasz
    gadać jak pis.
    Kiełbasa wyborcza.

    > do ... ?
    > Zaprzeczasz sam sobie ;-) (czytaj w/w)

    Nie. Kwestia terminologii.
    Łącza gwarantowane są od lub o zadanej prędkości.
    Oznacza to tyle, że szybkość łącza nie spadnie poniżej pewnej wartości.

    > W umowie nie ma rozgraniczen na :
    > - szybkosc lacza
    > - szybkosc mojego internetu
    >
    > Wiec chyba to to samo.

    Nie. Żaden provider nei gwarantuje szybkośći internetu, bo nie da się
    gwarantować rzeczy nieprzewidywalnych.

    > nie rozumiemy sie chyba

    po prostu w ogóle nie masz zielonego pojecia o czym chcesz rozmawiać.

    > Jakie prawo taki kraj.

    czy ty nosisz beret na głowie i wierzysz we wszystko co łojciec dyrechtor
    mówi?

    > Ciekawe ;-), a moze w domysle lepsze niz tamdziesowam ?

    Mniej więcej.

    > 512/512 kb/s 1500 zl
    > to i tak lepiej jak placic 150 zl za obiecanki ;-).

    He he. No i ?
    I będziesz miało dokładnie to samo.
    To nie jest łącze gwarantowane. To jest łącze które chodzi z prędkością do
    512 kbs.

  • 14. Data: 2006-10-13 01:24:04
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "GooRe" <g...@g...pl> wrote in message

    > Firma NT Group oferuje lacze :
    >
    > * Łącze radiowe 256kbits/s
    > Łącze zakończone ethernetem
    >
    > wydzielony kanał wirtualny 128kbits/s. Gwarancja SLA, CIR.
    > Brak limitów przesyłania danych !!!
    > Umowa podpisana na okres 24 m-cy
    >
    > za 79 zl netto, cos juz jest ;-).

    czyli płacisz za łącze 256kbs, dostajesz z tego pół, a resztę jak nikt inny
    nie będzie korzystał z internetu czyli nigdy, a wartości CIR to nawet nie
    wspominają. Czyli nie wiesz ile ci gwarantują.

  • 15. Data: 2006-10-13 07:17:05
    Od: Art <s...@w...com>

    > Ostatnio, tak ~ 1,5 roku, jakosc uslug jak i ceny ulegaja zmianie na
    > gorsze. W ostatnim czasie ponownie zmianie ulegly parametry lacza,
    > zmiana to 2 x szybsze sciaganie danych (z 1 Mb na 2 Mb).
    > Niestety, zmiana jest tylko "papierkowa" czyli pozostalo bez zmian.
    > Dokladniej to dzialalo kilka dni i jest teraz jak dawniej czyli 1 Mb.

    Mam Aster ponad 2 lata, po przyspieszeniu mam 2/4MB i nie zaobserwowałem tego
    co piszesz. W dzień z szybkich serwerów mam transfer 253kB/s, druga tarufą
    ponad 500.
    Może problem u ciebie polga, ze nie masz publicznego IP i jestes za
    firewallem aster. U mnie łącze zasuwa jak głupie :)
    Art

  • 16. Data: 2006-10-13 08:00:44
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 13 paź o godzinie 03:20, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > He he. No i ?
    > I będziesz miało dokładnie to samo. To nie jest łącze gwarantowane.

    ło Matko Boska !!!!
    Wituś czarodziej i mag w jednej osobie.
    Przyznaj się - skąd wiedziałeś że GooRe nie podał parametrów łącza z CIRem?

    MSPANC :/

    --
    Herbi
    13-10-2006 10:00:41

  • 17. Data: 2006-10-13 09:20:17
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    > "GooRe" <g...@g...pl> wrote in message
    > A potrafisz wymienić chociaż jeden kraj, którym jest inaczej? Bo
    > zaczynasz gadać jak pis.
    > Kiełbasa wyborcza.

    Wszedzie dookola czeka pokusa gola <lol>.

    Widze, ze atak jest mocna strona.

    pozdrawiam
    GooRe.

  • 18. Data: 2006-10-13 09:26:11
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

> [...]
    > He he. No i ?
    > I będziesz miało dokładnie to samo.
    > To nie jest łącze gwarantowane. To jest łącze które chodzi z prędkością

    Powiem to tysiacpincetdwadziwincedwudziesty raz
    nie chodzi o konkretny przypadek z moim laczem,
    a sama zasade swiadczenia uslugi.
    Wydalo mi sie to conajmniej dziwne i dlatego zapytalem,
    ale wiekszosc woli szydzic i obsmiewac.

    pozdrawiam
    GooRe.

  • 19. Data: 2006-10-13 09:27:33
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ło Matko Boska !!!!
    > Wituś czarodziej i mag w jednej osobie.
    > Przyznaj się - skąd wiedziałeś że GooRe nie podał parametrów łącza z
    > CIRem? MSPANC :/

    Z magicznej kuli ;-)

    pozdrawiam
    GooRe.

  • 20. Data: 2006-10-13 09:29:38
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Art" <s...@w...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Może problem u ciebie polga, ze nie masz publicznego IP i jestes za
    > firewallem aster. U mnie łącze zasuwa jak głupie :)

    Witam.

    Pozostaje mi sie cieszyc twoja radoscia ;-),
    ale i tak nie chodzilo mi o moj konkretny przypadek,
    a o sam zapis w umowie i faktyczne swiadczenie uslugi tego typu.

    pozdrawiam
    GooRe.