  • 1. Data: 2006-10-12 16:19:07
    Temat: Re: WKU - zmiana kategorii zdrowia
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl>

    12 paź 06 (czwartek), 18:22 (GMT +1), pl.soc.prawo
    marek napisał:

> [...]
    > leczenia do konca zycia/, w zwiazku z czym chcialem zmienic kategorie
    > zdrowia w wojsku, zeby miec z trepami spokoj...
    > Udalem sie do WKU z podaniem o skierowanie na komisje lekarska w zwiazku
    > pogorszeniem stanu zdrowia, jednakze odmowiono mi nawet przyjecia tego
    > wniosku poniewaz "mam odroczenie na szkole". Odroczenie z powodu studiow
    > faktycznie mam, do polowy 2008 roku, ale jaki to ma zwiazek? Czy
    > faktycznie
    > miala prawo odmowic mi przyjecia tego wniosku? Jezeli nie to na jakie
    > przepisy sie powolac przy nastepnej wizycie?

    Wyślij wniosek pocztą i czekaj na odpowiedź. Jeśli odmówią rozpoznania
    wniosku, będą musieli podać uzasadnienie oraz podstawę prawną
    rozstrzygnięcia. Najprawdopodobniej zas rozpatrzą wniosek pozytywnie i
    wyznaczą termin i miejsce, w jakim masz się stawić przed komisją lekarską.
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk

  • 2. Data: 2006-10-12 16:22:41
    Temat: WKU - zmiana kategorii zdrowia
    Od: "marek" <m...@e...com>

    Witam,

    Ostatnio dosc powaznie zachorowalem /choroba jest nieuleczalna i wymaga
    leczenia do konca zycia/, w zwiazku z czym chcialem zmienic kategorie
    zdrowia w wojsku, zeby miec z trepami spokoj...
    Udalem sie do WKU z podaniem o skierowanie na komisje lekarska w zwiazku z

    z gory dziekuje za odpowiedz(i)

    pozdzrawiam
    Marek

  • 3. Data: 2006-10-12 16:28:12
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    marek wrote:
> [...]
    > miala prawo odmowic mi przyjecia tego wniosku? Jezeli nie to na jakie
    > przepisy sie powolac przy nastepnej wizycie?

    To wyślij go pocztą. Coś ci odpowiedzieć muszą.
    Po za tym lepiej będzie dla ciebie jak go złożysz tuż przed zakończeniem
    "okresu ochronnego dla odstrzału zwierzyny", czyli w 2008 roku

  • 4. Data: 2006-10-12 20:44:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Oct 2006 11:28:12 -0500, witek napisał(a):

    > Po za tym lepiej będzie dla ciebie jak go złożysz tuż przed zakończeniem
    > "okresu ochronnego dla odstrzału zwierzyny", czyli w 2008 roku

    Chyba jest tak, że po okresie odroczenia zanim przyslą kartę powołania,
    jeszcze raz idzie się na komisję, więc na komisji można przedstawić papiery
    a do 2008 roku spać spokojnie.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 5. Data: 2006-10-12 22:11:35
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl>

    12 paź 06 (czwartek), 22:44 (GMT +1), pl.soc.prawo
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:

    > Chyba jest tak, że po okresie odroczenia zanim przyslą kartę powołania,
    > jeszcze raz idzie się na komisję, więc na komisji można przedstawić
    > papiery
    > a do 2008 roku spać spokojnie.

    Nie jest tak, można dostać bilet bez ponownego badania - przynajmniej taka
    jest praktyka w niektórych WKU.
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk