  • 1. Data: 2006-07-24 08:32:37
    Temat: Szukam specjalisty od m-dzy nar. prawa pracy (lub pokrewnych) (UE)
    Od: i...@g...com

    Witam,

    Chodzi o ekspertyze kontraktu (czy na podst. pewnych danych mozna
    wszczac postepowanie przeciw pracodawcy i co wiecej - je ew. wygrac).
    Chodzi o prace ponad zakres obowiazkow z kontraktu i o nieprzedluzenie
    kontraktu, mimo checi pracownika (i zapisu w kontrakcie).

    Kontrakt podpisany ze szwajcarska firma, siedziba w Genewie. W gre
    wchodza znaczne kwoty (nie jest to kontrakt i kwoty na poziomie
    kucharza itp.) wiec byc moze jest o co powalczyc.

    Prosze ew. chetnych do podjecia sie zlecenia (np. wstepnej ekspertyzy)
    o kontakt na mail i...@g...com

  • 2. Data: 2006-07-24 09:32:24
    Od: i...@g...com

    No i jak, nikt nie pomoze? Czy moze nie ta grupa? Nawet nie wiem gdzie
    szukac takiego prawnika...

  • 3. Data: 2006-07-24 09:45:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    i...@g...com napisał(a):