  • 1. Data: 2003-04-07 12:40:10
    Temat: Telefoniczna siec wewnetrzna a prawo
    Od: "Tomasz Kaczmarek" <t...@o...pl>

    Chcialbym sie dowiedziec jak z prawnego punktu widzenia wygladalaby
    nastepujaca sytuacja. Zakladam firme, wynajmuje np 30 lini od TPSA i
    poddzierzawiam je firma lub osoba fizycznym (wszystko w obrebie jednej
    posesji, wiezowca, biura) Rozumiem , ze w takiej sytuacji ta siec jest
    traktowana jako siec telefoniczna wewnetrzna i nie musze miec zezwolen i
    zgloszen na prowadzenie takiej dzialalnosc - a moze sie myle? Czy moge w
    zgodzie z prawem wystawiac normalnie faktury za rozmowy?

    pozdrawiam
    tkaczmar

  • 2. Data: 2003-04-07 18:38:58
    Temat: Re: Telefoniczna siec wewnetrzna a prawo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Apr 2003, Tomasz Kaczmarek wrote:

> [...]
    >+ zgloszen na prowadzenie takiej dzialalnosc - a moze sie myle? Czy moge w
    >+ zgodzie z prawem wystawiac normalnie faktury za rozmowy?

    Poszukaj hasła "refaktura" googlem - tu i na podatki :)
    Już nie mam czasu ale zapodawałem wyciągi z wyroku SN na ten temat.
    Krótko: jako DG możesz udostępniać część mediów (w tym np. nie
    będąc płatnikiem akcyzy [!] - prąd, bez zezwolenia - telefony itp.)
    pod warunkiem że rozliczasz się na podstawie liczników (tu: impulsów)
    - nie wolno ryczałtem - i *nie masz narzutu*. Zarabiać *na tym* nie
    możesz.
    BTW: nie jestem prawnikiem, prowadzę DG.

    pzdr, Gotfryd
    (wyprowadzający się z grupy na trochę)