  • 11. Data: 2008-01-19 00:12:12
    Temat: Re: Szpital wystawia rodzinie zmarlego fakture..
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Mieszkalem kilka lat w tym pieknym kraju to wiem co pisze, jesli pracujesz
    placisz skladke zdrowotna i masz full opieke lekarska, jesli nie pracujesz
    socjal pokrywa wszelkie wydatki, ze juz nie wspomne o tym ze wiekszosc
    szpitali i przychodni ma wiekszy standard niz u nas dobry Hotel.
    Bedziesz mial okazje to sam sprawdz polska to zacofany kraj nie ma w ogole
    porownania.

  • 12. Data: 2008-01-19 00:23:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MT" <a...@n...www> napisał w wiadomości
    > Mieszkalem kilka lat w tym pieknym kraju to wiem co pisze, jesli
    > pracujesz placisz skladke zdrowotna i masz full opieke lekarska, jesli
    > nie pracujesz socjal pokrywa wszelkie wydatki,

    Ale wydatki na ubezpieczenie. Jak nie dopilnujesz sobie tego, albo Ci
    "socjal" nie przysługuje (jesteś nielegalnym imigrantem przykładowo), to Ci
    "socjal" za nic nie zapłaci. Jedynie zabiegi ratownicze są darmowe, co
    zresztą jest standardem i w Polsce.

    Widziałem z bliska :-)

  • 13. Data: 2008-01-19 00:29:12
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Ale wracajac do tematu szpital moze co najwyzej wystawic FV zmarlemu , nie
    ma podstaw prawnych do wystawienia FV innej osobie . Za leczenie powinna
    zaplacic Narodowa Fikcja Zdrowia zamiast przejadac pieniadze kupowac nowe
    laptopy za setki tysiecy i wydawac na dziwki dla prezesa.

    Moze i chamskie ale prawdziwe tak sie sklada ze znam pewna kobiete lekkich
    obyczajow ktora opowiadala mi o orgiach szefostwa z NFZ.

    Dla chorych pieniedzy nie ma na kurestwo sa.

  • 14. Data: 2008-01-19 00:33:59
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Jesli jestes nielegalnym emigrantem koszta pobytu w szpitalu pokrywa urzad
    ds obcokrajowcow.

    To nie polski burdelik tu wszystko jest poukladane.

  • 15. Data: 2008-01-19 09:31:28
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM_gmail.com>

    MT pisze:
    > Jesli jestes nielegalnym emigrantem koszta pobytu w szpitalu pokrywa
    > urzad ds obcokrajowcow.
    >
    > To nie polski burdelik tu wszystko jest poukladane.

    Jak ci tak dobrze w panstwie gleboko socjalnym to po co wogole zagladasz
    na te grupe dyskusyjna? Ja osobiscie wolalbym mieszkac w kraju, ktory mi
    pozwala decydowac na co wydaje swoje pieniadze.

  • 16. Data: 2008-01-19 10:19:02
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Bo ja ci powiem ze np daleko nie trzeba szukac a w takich Niemczech to
    > jest nienormalne.

    W Niemczech to rozne rzeczy byly/sa normalne. Np. 60 lat temu bylo normalne
    wymordowanie 10 mln ludzi, a teraz jest normalne pokrywanie przez cale
    spoleczenstwo wydatkow na ludzi, ktorym nie chcialo sie ruszyc czterech
    liter i sie ubezpieczyc.

  • 17. Data: 2008-01-19 10:28:22
    Od: "MT" <a...@n...www>

    W odroznieniu do polskiej bandy urzedasow tamci pracuja dla dobra panstwa w
    ktorym zyja a miedzy innymi dla siebie.

  • 18. Data: 2008-01-19 10:31:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MT pisze:

    > W odroznieniu do polskiej bandy urzedasow tamci pracuja dla dobra
    > panstwa w ktorym zyja a miedzy innymi dla siebie.

    Skoro tam mieszkasz, to co sie przejmujesz polskim urzędnikami. A jeśli
    jednak mieszkasz tutaj to kup sobie bilet w jedną stronę i będziesz żył
    w krainie wiecznej szczęśliwości ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 19. Data: 2008-01-19 23:01:03
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Użytkownik "MT" <a...@n...www> napisał w wiadomości

    > W każdym jest to normalne. Przecież ktoś za to zapłacić musi. Skoro sam
    > denat nie był uprzejmy się ubezpieczyć, to czemu koszty tego mają ponosić
    > inne osoby?

    A w konstytucji nie mamy zapewnionej darmowej opieki zdrowotnej?? Bo jeżeli
    mamy, to z jakiej racji państwowy szpital komukolwiek rachunek wystawia??

    Pozdro Przemek

  • 20. Data: 2008-01-19 23:30:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fmu0g0$i2u$1@news.onet.pl...

    > A w konstytucji nie mamy zapewnionej darmowej opieki zdrowotnej?? Bo
    > jeżeli mamy, to z jakiej racji państwowy szpital komukolwiek rachunek
    > wystawia??

    Tekst Konstytucji jest powszechnie znany. możesz wskazać, o który
    konkretnie Ci fragment chodzi? Bo ja tam nic takiego nie przypominam sobie.
    Jest mowa o prawie do ochrony zdrowia, zapewnieniu równego dostępu do
    ochrony zdrowia itp. Resztę normuje ustawa.