  • 1. Data: 2008-01-18 21:55:00
    Temat: Czy jest jakiś zgodny z prawem sposób na przesłanie małej kasy za granicę?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Pytanie jak w temacie, chodzi o grosze (równowartość ok. 100 zł). Powiedzmy że
    to dług honorowy:). Problem polega na tym, że kasa musi być dostarczona w
    ichniej, dosyć egzotycznej walucie. Kasę mam, ale jak ją przesłać? Czy trzeba
    zmienić na dolary lub euro a tam na miejscu zrobią na odwrót? Pytanie może
    głupie, ale nigdy nie miałem takiej potrzeby. Jest możliwy taki przekaz czy
    lepiej może zapakować banknot w żarcie i wysłać paczkę? :)

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2008-01-18 22:55:18
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Czapla pisze:
> [...]
    > głupie, ale nigdy nie miałem takiej potrzeby. Jest możliwy taki przekaz czy
    > lepiej może zapakować banknot w żarcie i wysłać paczkę? :)

    Może Western Union? Chyba wypłacają w lokalnej.

    Co to za waluta? Jaki kraj?

    --
    k.

  • 3. Data: 2008-01-18 23:59:16
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Pytanie jak w temacie, chodzi o grosze (równowartość ok. 100 zł).

    Dla Ciebie 100zł to są grosze?:) Dla mnie grosze to jest 1zł.

  • 4. Data: 2008-01-20 13:14:45
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com>

    http://moneybookers.pl/app/?l=PL