  • 1. Data: 2008-01-18 22:25:13
    Temat: Szpital wystawia rodzinie zmarlego fakture..
    Od: "MKŁukasz" <m...@g...com>

    Czy szpital może rodzinie zmarlego, ktory nie byl ubezpieczony
    wystawic fakture za jego leczenie.
    Material filmowy http://tvntl.pl/index.php?option=com_content&task=vi
    ew&id=285&Itemid=1

  • 2. Data: 2008-01-18 22:26:55
    Temat: Re: Szpital wystawia rodzinie zmarlego fakture..
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MKŁukasz pisze:

    > Czy szpital może rodzinie zmarlego, ktory nie byl ubezpieczony
    > wystawic fakture za jego leczenie.

    Spadkobiercom? Koszty leczenia wchodzą w skałd długów spadkowych. Co w
    tym dziwnego?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 3. Data: 2008-01-18 22:52:16
    Od: "MT" <a...@n...www>

    W tym p................kraju jest to calkiem normalne.

  • 4. Data: 2008-01-18 23:10:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MT" <a...@n...www> napisał w wiadomości

    >W tym p................kraju jest to calkiem normalne.

    W każdym jest to normalne. Przecież ktoś za to zapłacić musi. Skoro sam
    denat nie był uprzejmy się ubezpieczyć, to czemu koszty tego mają ponosić
    inne osoby?

  • 5. Data: 2008-01-18 23:15:40
    Od: "MT" <a...@n...www>

    A ty byles kiedykolwiek w innych krajach ze mowisz z takim przekonaniem ze
    wszedzie to jest normalne?

    Bo ja ci powiem ze np daleko nie trzeba szukac a w takich Niemczech to jest
    nienormalne.

  • 6. Data: 2008-01-18 23:27:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Bo ja ci powiem ze np daleko nie trzeba szukac a w takich Niemczech to
    > jest nienormalne.

    I kto za to zapłaci?

  • 7. Data: 2008-01-18 23:36:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MT wrote:
    > A ty byles kiedykolwiek w innych krajach ze mowisz z takim przekonaniem
    > ze wszedzie to jest normalne?
    >
    > Bo ja ci powiem ze np daleko nie trzeba szukac a w takich Niemczech to
    > jest nienormalne.

    Niemcy były do tej pary państwem mocno socjalnym ale niedlugo im się to
    skończy. Wówczas będą płacić.

  • 8. Data: 2008-01-18 23:58:50
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Odpowiedni urzad czyli panstwo !

    Problem w tym ze w naszym chorym kraju rzadza Lumpy w Niemczech Elity, nasze
    lumpy pomylily Karola Maya z Karolem Marksem .

  • 9. Data: 2008-01-19 00:01:24
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Nie ma takiej mozliwosci zeby w kraju Marxa i Engelsa zabraklo opieki
    socjalnej .

  • 10. Data: 2008-01-19 00:06:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Niemcy były do tej pary państwem mocno socjalnym ale niedlugo im się to
    > skończy. Wówczas będą płacić.

    To przekładanie z kieszeni do kieszeni. Niezależnie od tego, czy wydatki na
    zdrowie pokryte zostaną przez NFZ, czy skarb państwa, to i tak przecież
    pieniądze te pochodzą od obywateli. Różnica polega tylko na sposobie ich
    dystrybucji.

    Gdyby w Niemczech była darmowa służba zdrowia - jak to sugeruje MT - to by
    nie trzeba było wozić ze sobą kart z naszego NFZ na wszelki wypadek. Więc
    to bzdura.