    From: Zmylna <p...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Szkola wyzsza, gigantyczne odsetki po latach.
    Date: Tue, 07 Dec 2010 12:01:06 +0100

    Witam.
    Bardzo prosze o pomoc w pilnej sprawie.
    Dostalem wlasnie informacje z mojego dzialu kadr, ze komornik wszedl mi na
    pensje :(
    Z pisama, ktore dostala firma wzialem nr telefonu do wierzyciela i okazalo
    sie, ze kwota prawie 7tys zlotych to plata+odsetki za czesne szkoly, do
    ktorej uczeszczalem w 2000/2001r. Do szkoly tej poszedlem moze ze 2 razy i
    na tym zaprzestalem. Uczelnie oplacala firma, w ktorej w tedy pracowalem.
    Byc moze nie informujac mnie o tym firma nie przelala calej kwoty za
    semestr ? Nie wiem. W kazdym razie NIGDY nie dostalem zadnego monitu czy
    innej informacji o zaleglosciach w stosunku do w/w uczelni. Mniej wiecej
    od roku 2001/2002 zmienilem adres zameldowania i miejsce zamieszkania. Czy
    szkola czy komornik czy sad jesli wysylali jakiekolwiek pisma nie moglem o
    tym wiedziec bo zwyczajnie tam juz nie mieszkam. Co wiecej nie mieszkaja
    tam nawet moi rodzice.
    Wszystko odbylo sie niejako za moimi plecami - sprzedaz dlugu firmie
    windykacyjnej, rozprawa, komornik. Bylem kompletnie nieswiadomy tego co
    sie dzieje. Do dzis...7,6k do splaty :(

    Dodam, ze z tamtej uczelni umowy juz raczej nie mam. Ostal mi sie tylko
    index z pieczatka mowiaca o przyjeciu na 1 rok. To wszystko. Help :(

    --
    Paweł Dacka
    Mago S.A.