  • 1. Data: 2003-10-13 07:30:24
    Temat: Szkoła a Wojsko ?
    Od: "Marcin S" <marad_co(NO_SPAM)@wp.pl>

    Witam,

    W ubieglym roku (tj. 2002) ukonczylem Studium Policealne, WKU odezwalo sie
    prawie natychmiast czyli w sierpniu ub.r. Mialem nadzieje isc dalej do
    szkoly (studia) i nie poszedlem do WKU po bilet. Wiec moje pytanie jest
    nastepujace: czy jesli teraz rozpoczne nauke na uczelni to bez problemu
    dostane odroczenie na czas nauki ? Kurka nie wiem co zrobic bo mialem ciezka
    sytuacje w zeszlym roku w domu i dlatego nie moglem isc na studia. Minal
    ponad rok, WKU nadal ostro przysyla wezwania a ja nie chodze tam bo nie mam
    podstaw ubiegac sie o odroczenie. Zamierzam rozpoczac nauke na studiach i
    nie wiem czy jednak nie "zwina" mnie do woja. Prosze o rade czy nalezy mi
    sie odroczenie jak sie nie zglaszalem na wezwania ?

    Marcin

  • 2. Data: 2003-10-13 07:51:54
    Temat: Re: Szkoła a Wojsko ?
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > ponad rok, WKU nadal ostro przysyla wezwania a ja nie chodze tam bo nie
    mam
    > podstaw ubiegac sie o odroczenie. Zamierzam rozpoczac nauke na studiach i

    coś mi się zdaję, że pomału grzeją silniki w furach aby po Ciebie przyjechać
    i zabrać siłą - poważnie. Nabory na studiach chyba już są albo były więc
    tylko
    zapisując się tam i zanosząc (a najlepiej wysłać poleconym za potwierdzeniem
    odbioru) za

  • 3. Data: 2003-10-13 08:09:20
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    Chyba jakiś skrót klawiszowy mi się wdusił bo zakończył i wysłał za
    szybko...

> [...]
    potwierdzeniem
    > odbioru) zaświadczenie o pobieraniu nauki z uczelni - przynajmniej ja tak
    zrobiłem,
    i bez problemu się udało. Potem jeden minister (ma u mnie piwo) po 2
    miesiącach
    jak się ożeniłem dał "ogłoszenie", że jedyni żywiciele rodziny do rezerwy
    marsz :) ,
    a że żonka nie procowała - to tylko zaświadczenie z urzędu wziąłem i
    poszedłem
    po wbicie mi do książeczki :)
    Na miejscu i w 10minut :)
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 4. Data: 2003-10-13 08:25:17
    Od: "A_D_A_M" <a...@p...onet.pl>

    > Chyba jakiś skrót klawiszowy mi się wdusił bo zakończył i wysłał za
    > szybko...

    Chciales uyzskac litere ''ś'' (nalezy wcisnac prawy alt+s), a wcisnales lewy
    alt +s (wyslij)
    pozdro
    Adam

  • 5. Data: 2003-10-13 08:44:44
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 13 Oct 2003 09:30:24 +0200, Marcin S napisał/napisała:
> [...]
    > nie wiem czy jednak nie "zwina" mnie do woja. Prosze o rade czy nalezy mi
    > sie odroczenie jak sie nie zglaszalem na wezwania ?

    1) Mozesz ubiegac sie o odroczenie z waznych powodow rodzinnych, jesli nie
    ukonczyles 24r. zycia (jakos tak). Mozna na max 1 rok.
    2) mozesz wziasc z uczelni kwitek,ze jestes studentem i po sprawie.

    Ad1. Nie wiem jak jest w przypadku gdy bilet juz czeka na Ciebie :D

    Ps. Podstaw prawnych nie znam, wystarczy mi,ze sobie 20min pogadalem z
    szefostwem WKU i mi wszystko objasnili.

    --
    *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    GG: 70701

  • 6. Data: 2003-10-13 10:52:12
    Od: "Marcin S" <marad_co(NO_SPAM)@wp.pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

> [...]
    > *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    > PAPIK - Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing

    Hmm... Chodzi mi o to czy jest jakis wymog aby rozpoczac nauke na wyzszej
    uczelni przed ukonczeniem tego a tego roku zycia a jezeli sie tego nie
    uczyni do tego roku to odroczenie nie przysluguje (cos slyszalem ze jak sie
    nie ma szans na ukonczenie szkoly przed 27 rokiem zycia to moga odmowic
    odroczenia ale nie wiem czy to prawda). ??

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2003-10-13 11:46:14
    Temat: Odp: Szkoła a Wojsko ?
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    mozesz sie uczyc i to cie chroni przed wojem ale do 28 (chyba) roku zycia -
    potem moga wciagnac nawet z uczelni w trakcie semestru, tyle teoria a
    praktyka...
    Adam

  • 8. Data: 2003-10-13 18:23:33
    Temat: Re: Odp: Szkoła a Wojsko ?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 13 Oct 2003 13:46:14 +0200, Adam napisał/napisała:
    > mozesz sie uczyc i to cie chroni przed wojem ale do 28 (chyba) roku zycia -
    > potem moga wciagnac nawet z uczelni w trakcie semestru, tyle teoria a
    > praktyka...

    praktyka taka,ze nie ruszaja studentow nawet po tym 27 roku :)
    Sam mam ten problem i poki co w stresie zyje.. zobaczymy co dalej.
    Na razie mam chwilowy spokoj bo czekam na papierek z uczelni, na ktory czeka
    WKU, pod koniec pazdziernika wszystko sie wyajsni.

    A co do 27r. to mozna studiowac i studiowac.. byleby to byla ciagle ta sama
    uczelnia :>

  • 9. Data: 2003-10-14 08:46:26
    Od: "Marcin S" <marad_co(NO_SPAM)@wp.pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

> [...]
    > *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    > PAPIK - Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing

    Tak, ale chodzi mi o to czymoga sie doczepic jezeli ktos zacznie studia w
    wieku 25 lat ? Czy moga odmowic mu odroczenia sluzby ? Nadmienie ze przez
    rok czasu nie odbieralem wezwan

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2003-10-14 15:57:25
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 14 Oct 2003 10:46:26 +0200, Marcin S napisał/napisała:
    > Tak, ale chodzi mi o to czymoga sie doczepic jezeli ktos zacznie studia w
    > wieku 25 lat ? Czy moga odmowic mu odroczenia sluzby ? Nadmienie ze przez
    > rok czasu nie odbieralem wezwan

    wiesz, o mnie NIC nie wiedzieli od 1996 roku kiedy to skonczylem srednia
    szkole.
    Wezwan tez nie odbieralem i dopiero teraz sie u nich pojawilem, bo jakos
    znalezli moj adres/karte i sobie przypomnieli ..
    Idz do nich sam, z kwitem uczelni, wytlumacz wszystko i modl sie o co tylko
    chcesz.
    Poza tym zawsze mozesz nie odbierac "biletu" ale wtedy to ja juz nie wiem co
    i jak..
    Ew Sluzba zastepcza i podanka o ponowna komisje lekarska..
    Ale to gdybam,..

    Ps. Lepiej idz do nich z papierkiem i powiedz jak bylo.