eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzitoski PLUSGSM › Szitoski PLUSGSM
  • Data: 2004-02-25 11:24:07
    Temat: Szitoski PLUSGSM
    Od: "Scioosz" <g...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mam dziwną sytuację...

    skończyłą mi się umowa z era wiec wypisalem sie bo nie dali mi ładnego
    telefonu.
    Zadzwonilem do plusa zeby zorientowac sie jakie sa promocie, jakie telefony.
    Pani powiedziala ze jest nowy system telemarketingu i ze mozna zamowic
    telefon, nowy abonament z nowym numerem z domu a kurier z plusa za darmo
    przyniesie telefon i umowe do podpisania.
    Więc zadowolony zamówiłem sobie ładny telefonik z nowym numerem.

    Czekam dzien, dwa.....pięć. dzwonie z pretensjami do nich. Dodzwonić się nie
    da. Dodzwonilem się. Trwa werifikacja danych - mówi pani. tak dzwoniłem
    jeszcze parę razy. SZIT sobie myślę.

    Po dwóch tygodniach przyszedł kurier z telefonem. Przyniósł telefon.
    Oczywiście był on droższy niż pani mówiła na początku i abonament był też
    inny (w czasie oczekiwania na telefon zmieniły sie warunki promocji). SZIT
    sobie myślę.

    Zapłaciłem za telefon, podpisałem umowę i dałem kurierowi (kurier jest z
    PLUSA)
    pinu nie mam bo po dotarciu dokumentów do plusa (przez kuriera) pani ma
    zadzwonić i dać pin.

    Czekam. Dzień, dwa, pięć..... SZIT sobie myślę. Dzwonię. Trwa weryfikacja
    danych - pani mówi.
    JAKICH DANYCH, ILE TO TRWA, DO JASNEJ CHOLERY !!!

    Czekam dalej.
    po kilku dniach dzwonie z przygotowaną wiązanką.
    okazało się że prawdopodobnie kurier posiał najważniejszy dokument - umowę
    Plus go nie ma, ja go nie mam. Świetnie !!!

    Do tej pory nie mam pinu i nie mogę uruchomić telefonu (a mineło od momentu
    zamówienia ok półtora miesiąca - przecież to można załatwić w ciągu pół
    godziny w salonie !!!!!!!!!!)

    Nie chce już tego plusa
    Tym bardziej że mogę wrócić do starej dobrej ery

    Co mam zrobić ?

    chcem telefon (zapłaciłem za niego) ale nie mam usług (nieaktywny numer) i
    ich nie chcę !

    co mi mogą narobic w takiej sytuacji jak zrezygnuje (czy wogóle mogę
    zrezygnować i nieoddać telefonu?)
    olać i mieć telefon? (wszystkie dopuszczalne terminy z ich strony zostały
    zawalone)
    w regulaminie nie znalazłem odpowiedniego punktu któryby rozwiązywał mój
    problem

    HELP
    Scioosz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1