eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzitoski PLUSGSM › Re: Szitoski PLUSGSM
  • Data: 2004-02-25 15:55:15
    Temat: Re: Szitoski PLUSGSM
    Od: "remeeq" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Skoro nie ma umowy a za telefon zapłaciłeś - jest Twój!! Sprzedaj go w
    komisie albo na allegro a umowę olej. Jak nie ma to nie ma, to tak jak byś
    jej nie podpisał, nie?

    Użytkownik "Scioosz" <g...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:c1i0nr$pel$1@news.onet.pl...
    > mam dziwną sytuację...
    >
    > skończyłą mi się umowa z era wiec wypisalem sie bo nie dali mi ładnego
    > telefonu.
    > Zadzwonilem do plusa zeby zorientowac sie jakie sa promocie, jakie
    telefony.
    > Pani powiedziala ze jest nowy system telemarketingu i ze mozna zamowic
    > telefon, nowy abonament z nowym numerem z domu a kurier z plusa za darmo
    > przyniesie telefon i umowe do podpisania.
    > Więc zadowolony zamówiłem sobie ładny telefonik z nowym numerem.
    >
    > Czekam dzien, dwa.....pięć. dzwonie z pretensjami do nich. Dodzwonić się
    nie
    > da. Dodzwonilem się. Trwa werifikacja danych - mówi pani. tak dzwoniłem
    > jeszcze parę razy. SZIT sobie myślę.
    >
    > Po dwóch tygodniach przyszedł kurier z telefonem. Przyniósł telefon.
    > Oczywiście był on droższy niż pani mówiła na początku i abonament był też
    > inny (w czasie oczekiwania na telefon zmieniły sie warunki promocji). SZIT
    > sobie myślę.
    >
    > Zapłaciłem za telefon, podpisałem umowę i dałem kurierowi (kurier jest z
    > PLUSA)
    > pinu nie mam bo po dotarciu dokumentów do plusa (przez kuriera) pani ma
    > zadzwonić i dać pin.
    >
    > Czekam. Dzień, dwa, pięć..... SZIT sobie myślę. Dzwonię. Trwa
    weryfikacja
    > danych - pani mówi.
    > JAKICH DANYCH, ILE TO TRWA, DO JASNEJ CHOLERY !!!
    >
    > Czekam dalej.
    > po kilku dniach dzwonie z przygotowaną wiązanką.
    > okazało się że prawdopodobnie kurier posiał najważniejszy dokument - umowę
    > Plus go nie ma, ja go nie mam. Świetnie !!!
    >
    > Do tej pory nie mam pinu i nie mogę uruchomić telefonu (a mineło od
    momentu
    > zamówienia ok półtora miesiąca - przecież to można załatwić w ciągu pół
    > godziny w salonie !!!!!!!!!!)
    >
    > Nie chce już tego plusa
    > Tym bardziej że mogę wrócić do starej dobrej ery
    >
    > Co mam zrobić ?
    >
    > chcem telefon (zapłaciłem za niego) ale nie mam usług (nieaktywny numer) i
    > ich nie chcę !
    >
    > co mi mogą narobic w takiej sytuacji jak zrezygnuje (czy wogóle mogę
    > zrezygnować i nieoddać telefonu?)
    > olać i mieć telefon? (wszystkie dopuszczalne terminy z ich strony zostały
    > zawalone)
    > w regulaminie nie znalazłem odpowiedniego punktu któryby rozwiązywał mój
    > problem
    >
    > HELP
    > Scioosz
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1