eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzczegół dot. wniosku o stwierdzenie nabycia spadku (dziedziczenie testamentowe) › Szczegół dot. wniosku o stwierdzenie nabycia spadku (dziedziczenie testamentowe)
    From: Greg <G...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Szczegół dot. wniosku o stwierdzenie nabycia spadku (dziedziczenie
    testamentowe)
    Date: Wed, 21 Jan 2009 09:41:16 -0800 (PST)

    Drodzy grupowicze,

    Jakis czas temu zmarl moj daleki wuj, ktory skromny bo skromny, ale
    caly
    majatek zapisal w testamencie dla mnie.
    Wuj nie mial dzieci, byl wdowcem ale mial rodzenistwo.
    I tu sie pojawia pytanie:

    Czy jesli jestem jedynym spadkobierca (testamentowym), to czy do
    skladanego
    wniosku o stwierdzenie nabycia spadku nalezy koniecznie dolaczyc
    odpisy
    skrocone aktow urodzenia (lub tez malzenstwa) rodzenstwa wuja (czyli
    spadkobiercow ustawowych?
    Wiem, ze koniecznie nalezy ich dopisac (imona, nazw. adres dokladny)
    do
    wniosku.
    Ale czy musze koniecznie dolaczyc odpisy skrocone aktow?
    bylo by to dla mnie bardzo klopotliwe...
    Dlatego wole sie upewnic.
    Dziekuje za pomoc.

    pozdrawiam
    Grzegorz