  • 1. Data: 2006-03-23 11:30:46
    Temat: Swiadczenie uslug w Belgii
    Od: Wojtek<h...@i...pl>

    1. Mam kontrakt do zrobienia w Belgii.
    2. Szacowany czas wykonania 12 miesiecy.
    3. Chcialbym to zrobic na bazie swiadczenia uslug.
    4. Nie mam jeszcze zarejestrowanej w Polsce firmy.

    Moje pytanie: Czy uda mi sie? Czy to jest dobra dla mnie droga?

    Dzieki

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-23 11:37:56
    Temat: Re: Swiadczenie uslug w Belgii
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojtek wrote:
    > 1. Mam kontrakt do zrobienia w Belgii.
    > 2. Szacowany czas wykonania 12 miesiecy.
    > 3. Chcialbym to zrobic na bazie swiadczenia uslug.

    Dlaczego? Umowa o dzieło nie prostsza i tańsza?

    > 4. Nie mam jeszcze zarejestrowanej w Polsce firmy.
    >
    > Moje pytanie: Czy uda mi sie?

    A czy ja poznam w tym roku Tę Jedyną? ;>

    To jest grupa o prawie, a nie o jasnowidzeniach ;)

    > Czy to jest dobra dla mnie droga?

    Jak przebrniesz przez formalności i będziesz miał potem stałych klientów
    - nienajgorsza.

  • 3. Data: 2006-03-23 11:40:37
    Od: Wojtek<h...@i...pl>

    > Dlaczego? Umowa o dzieło nie prostsza i tańsza?

    Mozesz rozwinac prosze? Przypomne tylko ze ma to byc usluga w Belgii.

    > A czy ja poznam w tym roku Tę Jedyną? ;>

    Fakt, ale mi chodzilo o dodatkowe uwagi, madre porady.Wiec?