    From: pebesiak <P...@n...e>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Studium uwarunkowan - jak czesto sporzadzane i przez kogo?
    Date: Thu, 05 Jul 2012 21:09:19 +0100

    Bylem zainteresowany zakupem pewnej dzialki, ktora oznaczona jest w
    miejscowym planie zagospodarowania jako rolna, klasa IV i V.
    Dowiedzialem sie, ze przygotowywany jest nowy plan, ale w studium
    uwarunkowan ten teren jest w dalszym ciagu przeznaczony na cele rolnicze.
    Zrezygnowalem z zakupu, ale znalazl sie inny kupiec, czemu sie dziwie,
    bo nie wiem, jaki uzytek bedzie mial z takiej dzialki.
    Nasuwaja sie mi w zwiazku z tym pytania:

    Jaki organ jest odpowiedzialny za opracowanie studium uwarunkowan?
    Jaka jest procedura takiego opracowania? Czy zainteresowany obywatel
    moze wniesc jakies wnioski do tego studium?
    Jak czesto jest sporzadzane takie studium?

    Dziekuje za pomoc
    --
    PJ