  • 21. Data: 2005-03-08 10:41:37
    Temat: Re: Studia a odroczenie wojska
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 05 Mar 2005 18:07:52 -0600, witek napisał(a):
> [...]

    [ciach]

    > no właśnie takich kombinatorów to powinni za dupę brać i do woja.

    A po cholerę kogoś brać do wojska?
    W pełni popieram wszystkich "kombinatorów" - gdy prawo jest chore, trzeba
    robić wszystko by nie można go było stosować.

    Sam akurat nie musiałem nic kombinować, jeśli o to chodzi...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 22. Data: 2005-03-08 13:42:11
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > A po cholerę kogoś brać do wojska?
    > W pełni popieram wszystkich "kombinatorów" - gdy prawo jest chore, trzeba
    > robić wszystko by nie można go było stosować.
    >
    > Sam akurat nie musiałem nic kombinować, jeśli o to chodzi...

    i tak trzymac ....
    z reszta patrzac ogolniej ....
    jakim prawem ktos ma cie zmuszac do czegos wbrew twojej woli jesli sam nie
    dopelnia wszystkiego (prawie) co do niego nalezy ....

    TB

  • 23. Data: 2005-03-08 13:46:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Bednarz wrote:

    > i tak trzymac ....
    > z reszta patrzac ogolniej ....
    > jakim prawem ktos ma cie zmuszac do czegos wbrew twojej woli jesli sam nie
    > dopelnia wszystkiego (prawie) co do niego nalezy ....

    właśnie. np odmawia meldunku osobie, której wynajął mieszkanie.

  • 24. Data: 2005-03-08 18:08:15
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > właśnie. np odmawia meldunku osobie, której wynajął mieszkanie.
    dlaczego odmawia?
    TB

  • 25. Data: 2005-03-08 18:22:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Bednarz wrote:

    > dlaczego odmawia?

    to ty powiedziałeś, że w życiu nikogo nie zameldujesz.