  • 11. Data: 2005-03-06 00:04:17
    Temat: Re: Studia a odroczenie wojska
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Bednarz wrote:

    > Poza tym pamietaj kazdy list z WKU odbieraj w 14 od momentu wplyniecia na
    > poczte!

    Bo co?

    Nie ma mnie przez dwa miesiące, odbiorę jak wrócę.
    A jak wróci do nadawcy to jego problem.
    Napisze jeszcze jedno, albo sam się pofatyfuję dowiedzieć o co chodzi
    jak mi na poczcie po awizie powiedzą co to było.

  • 12. Data: 2005-03-06 00:07:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Bednarz wrote:

> [...]
    >
    > - na kazde pismo z WKU odpowiadac listem poleconym maksymalnie wydluzajac
    > terminy odbioru przesylki i jej wysylania
    > - kombinowac ile wlezie: np. studia
    > - w ostatecznosci skladac wniosek o sluzbe zastepcza (ja napisalem taki na
    > kolanie jak juz wezwali mnie po bilet)
    > - sluzby zastepczej nie odrabiac! - pracowac normalnie :-)
    > - jak sie Wojewodzki Urzad Pracy upomni to napisac ze sie z niej rezygnuje
    > - wtedy postrasza i Wojewodzkie WKU wyda decyzje o cofnieciu decyzji o
    > przyznaniu sluzby zastepczej .....
    > i na 100% wtedy bedziesz juz w wieku ze mozesz im dupe pokazac :-)

    no właśnie takich kombinatorów to powinni za dupę brać i do woja.

    > a co ciekawe moj Ojciec byl zawodowym wojskowym i zalowal do konca zycia
    > nawet jak poszedl na emeryture to mu ja abrali i teraz ja musze sie sodzic o
    > to czego nie wyplacili
    >
    > wojsko jest niewiele warte - postkomuna + platni zabijacy wiec nie warto az
    > tak bardzo sie nimi przejmowac

    powinieneś jednak z jakimś psychologiem porozmawiać.
    jak ojciec zadowolny nie był, to nikt mu tam siedzieć nie kazał.
    wojsko jest tyle warte ile ktoś widzi w nim własnego sensu.

  • 13. Data: 2005-03-06 03:48:18
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > no właśnie takich kombinatorów to powinni za dupę brać i do woja.

    mieliby same straty .....

    [...]
    > powinieneś jednak z jakimś psychologiem porozmawiać.
    > jak ojciec zadowolny nie był, to nikt mu tam siedzieć nie kazał.

    oj kazal kazal niestety

    > wojsko jest tyle warte ile ktoś widzi w nim własnego sensu.

    wojsko jest tyle warte ile mozna w nim zarobic :-(

    TB

  • 14. Data: 2005-03-06 03:50:03
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
> [...]
    > Napisze jeszcze jedno, albo sam się pofatyfuję dowiedzieć o co chodzi
    > jak mi na poczcie po awizie powiedzą co to było.

    Tez tak mozesz ale jak kilka razy taki numer zrobisz to z wezwaniem
    przyjedzie ZW
    No chyba ze faktycznie przebywasz gdziesik tam ale wtedy powinienes sie tam
    zamaldowac :-(

    TB

  • 15. Data: 2005-03-06 03:53:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Bednarz wrote:

    > Tez tak mozesz ale jak kilka razy taki numer zrobisz to z wezwaniem
    > przyjedzie ZW
    > No chyba ze faktycznie przebywasz gdziesik tam ale wtedy powinienes sie tam
    > zamaldowac :-(

    tak w wynajmowanym od ciebie mieszkaniu zapewne.

  • 16. Data: 2005-03-06 03:54:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Bednarz wrote:

    > wojsko jest tyle warte ile mozna w nim zarobic :-(

    wiesz, na szczęscie sa ludzie, którzy mają trochę wyższe uczucia niż
    pieniądze.
    ty akurat do nich nie należysz

  • 17. Data: 2005-03-06 23:37:02
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > wiesz, na szczęscie sa ludzie, którzy mają trochę wyższe uczucia niż
    > pieniądze.
    > ty akurat do nich nie należysz
    powiedz to tym co jechali do Iraku w ramach wyzszych wartosci a pozniej
    szmuglowali kase :-)

    a tak na marginesie
    pan Kawsniewski i Szmajdzinski pewnie maja wyzsze uczucia niz pieniadze
    ale pieniedzy mojego Ojca wyplacic nie chca!

    za prace nalezy sie wynagrodzenie - to tak samo swiete prawo
    jak te ze masz pelne prawo do dysponowania swoja wlasnoscia .....

    kazda proba zaklocenia tego doprowadza do upadku !
    TB

  • 18. Data: 2005-03-06 23:38:19
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > tak w wynajmowanym od ciebie mieszkaniu zapewne.
    nieeee ..... w moim sie nie zameldujesz bo nie dostaniesz na to zgody!
    TB

  • 19. Data: 2005-03-07 00:29:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Bednarz wrote:

    > nieeee ..... w moim sie nie zameldujesz bo nie dostaniesz na to zgody!
    Akurat na zameldowanie to ja o twoją zgodę bym nie prosił, masz taki
    obowiązek.

    Jak czytam twoje posty to mam wrażenie, że jesteś niezłym .....
    <i tu nie napiszę, bo nie ma takiego słowa w słowniku>
    Niezrównoważony psychicznie wylewający niespełnione ambicje swojego ojca
    na grupach dyskusyjnych. Napisz do Kasi, może cię przytuli i pogłaszcze.

  • 20. Data: 2005-03-07 06:07:23
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > Akurat na zameldowanie to ja o twoją zgodę bym nie prosił, masz taki
    > obowiązek.

    Mam obowiazek cie zameldowac? tego jeszcze brakowalo -
    dobra dostaniesz 100 000 nagrody jak sie u mnie zameldujesz - powodzenia!

    > Jak czytam twoje posty to mam wrażenie, że jesteś niezłym .....
    > <i tu nie napiszę, bo nie ma takiego słowa w słowniku>

    moze nie wiesz co to slownik

    > Niezrównoważony psychicznie wylewający niespełnione ambicje swojego ojca
    > na grupach dyskusyjnych. Napisz do Kasi, może cię przytuli i pogłaszcze.

    przeprwaszam jaka specjalizacje medyczna ukonczyles ....?

    PS. Nie bede juz reagowal na twoje posty bo chyba nie ma sensu - no chyba
    ze juz sie zameldujesz u mnie to daj znac

    TB