  • 1. Data: 2003-08-08 09:51:45
    Temat: Student i alimenty
    Od: "Stoout" <s...@w...pl>

    Witam
    Chciałbym sie dowiedzieć, jak to jest z opieką rodzicielską nad studentem.
    Czy mam prawo być na ich utrzymaniu podczas studiów? Czy mówi o tym
    jakis paragraf? Czy w zamian za odejście z domu moge otrzymywać jakieś
    alimety?
    Bardzo prosze o jakiekolwiek informacje na ten temat.

    pozdrawiam
    Stoout

  • 2. Data: 2003-08-08 13:19:40
    Temat: Odp: Student i alimenty
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Stoout <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bgvrvg$k4g$...@n...news.tpi.pl...
    > Witam
    > Chciałbym sie dowiedzieć, jak to jest z opieką rodzicielską nad studentem.
    > Czy mam prawo być na ich utrzymaniu podczas studiów?

    tak oczywiście jesli studiuje zaocznie,podjał zatrudnienie moze miec kłopot
    z uzyskaniem alimentów od rodziców

    Czy mówi o tym
    > jakis paragraf?

    art.133 k.r.o

    Czy w zamian za odejście z domu moge otrzymywać jakieś
    > alimety?

    w zamian? obowiązek alimentacyjny ciązy na rodzicach i odwrotnie , dziecka
    wobec rodziców

    Sandra